För oss med bim AUGUSTI 2017
Har definitivt stegring idag. Hade sex i lördags o igår. Får hoppas att ägglossningen inte är förrän torsdag. Annars får jag tvinga gubben en snabbis imorgon.
Har definitivt stegring idag. Hade sex i lördags o igår. Får hoppas att ägglossningen inte är förrän torsdag. Annars får jag tvinga gubben en snabbis imorgon.
Jag fick positivt på äl-testet idag. De var knappt ett streck alls i måndags, igår var det starkare och ganska tydligt men inte lika starkt som kontrollstrecket. Och idag är de lika starka :) så nu hoppas jag att det blir något denna månad :D
Jag blir gaaaalen på detta med ÄL och testerna. Tagit nu i 6 dagar och fått utslag varje gång men inte tillräckligt snabbt för att visa positivt. Beräknad ÄL är idag.. tänk om jag inte har ÄL varje månad...att förra grav bara var ren tur....
Åh...så jobbigt nu..
Berättar ni för er partner att ni har ÄL? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att inte sätta all press på honom (vilket precis hände, myset gick åt skogen...) men samtidigt vill jag att han ska veta att nu gäller det.. vi är nya i bebisgörandet (vårt andra skriva försök).. Jag vill inte heller vara "ensam" i det här om ni förstår hur jag menar? Jag testade att säga: den här veckan har jag ÄL (enligt appen idag men stickorna visar neg..)
Hur gör ni? Tips?
Nu har vi gjort vad vi kunnat denna vecka vid äl. Får se hur de går.
Hur går de gör er andra?
Idag har jag fått som ilningar i livmodern eller vad säger man. De gjorde riktigt ont. Svårt o förklara var smärtan var. Jag hoppas det är nått positivt..
Är de några som haft äl o väntar på bim nu? Jag har 10 dagar till bim.