För oss med bim AUGUSTI 2017
Det där ser ut som ett streck, ja! Vänta 2-3 dagar och ta ett nytt, har der blivit minsta lilla starkare så vågar jag mig på ett grattis! :)
Det där ser ut som ett streck, ja! Vänta 2-3 dagar och ta ett nytt, har der blivit minsta lilla starkare så vågar jag mig på ett grattis! :)
Det ut som att det är ett svagt streck där.
Testa igen om 2 dagar typ. :) hoppas hoppas
Jag fick ju ett så svagt o blev ju 'gravid 1-2' på clearblue digitalt. Så testa igen :) jag tror du är gravid ;)
Jag tror att de kan visa negativt. För när jag tog med vårt första barn så tog jag BIM +2 negativt. Med den men sen BIM+4 så stod det gravid 1-2 veckorna och många här skriver att den dröjt med resultatet.
Du kan ju alltid testa, men så tråkigt om det visar negativt. Vänta hellre...om du kan... några dagar kanske 2? Och sen testa med den. :)
Det ser verkligen misstänkt ut som det :)
Grattis!! Jag visste det!
Grattis! :D är det första?
Osäker förra testet (översta, BIM -9) och orkar inte vänta till BIM så nu testade jag igen (understa, BIM -6) och det syns ju skillnad. Nu får jag försöka hålla ut de sista 5 dagarna hehe..
Hoppas att den stannar denna gång. Jag är så nervös efter mitt missfall så vågar inte riktigt tro det. Men håller tummarna för att det går vägen, och för alla er också!
Tack!
Missfallet kom i vecka 8/9. Jag gjorde tidigt ultraljud och såg hjärtslagen, men embryot var ca en vecka mindre än det skulle. Läkaren sa att jag haft äl mycket senare än jag trodde, men jag visste att det inte stämde. Fick tid för ett nytt ul och då slog hjärtat långsammare. Samma kväll började jag blöda. Det var himla tråkigt faktiskt. Men jag har alltid varit orolig för missfall, har ett barn sen innan och även den graviditeten var jag orolig men det gick bra. Det finns ju inga garantier, men försök att ta ut glädjen i förskott så mycket som möjligt tycker jag... Ledsen blir man ju ändå, om det skulle bli mf..
Hoppas det går bra för dig också!
Vi som har plussat redan finns det nån tråd här på fl man kan följa? Hade varit roligt o se hur det går för alla :)
Vi som har plussat redan finns det nån tråd här på fl man kan följa? Hade varit roligt o se hur det går för alla :)
Hej, vi försöker få till en trea. Fick ett missfall i juni men vi försöker igen nu, BIM på lördag och testade imorse men negativt. Kände ingen ägglossning denna månaden och inga grav symptom så jag väntar mig att få mensen till helgen. Men hoppas gör jag ju såklart : )
Kul, spännande och läskigt på samma gång...