För oss med bim AUGUSTI 2017
Ja, jag brukar bli så godissugen ca en vecka innan mens å jag har suktat efter godis ett bra tag nu.. Så njae, vi får väl se...
Ja, jag brukar bli så godissugen ca en vecka innan mens å jag har suktat efter godis ett bra tag nu.. Så njae, vi får väl se...
Inatt vaknade jag med världens "Mensvärk" försvann efter ca 45min. Lyckades somna om o vaknade med värk igen o illamående från hell. Superömma bröst. Ca en vecka kvar till bim. Känner på mig att jag kommer få mensen :( Aldrig haft så här ont innan mens förut men... Gillar inte min kropp just nu :( Hur mår ni andra?
Fler än jag som har spottings innan mensen drar igång? Usch så tråkigt
Grattis till alla som fått plus :)
Grattis till alla som har plussat :)
Vilken dag i cykeln plussade ni?
Jag är nu på dag 22...
Blev lite undrande, då jag har typ ägglossnings flytningar, genomskinliga elastiska,men väntar just nu på om mensen kommer eller inte!?
Nån som vet hur flytningarna är straxt innan mens, eller i början på graviditet?
Jag tror min kropp har gått bananas. Större och sjukt ömma bröst (började lätt redan vid ägglossningen) illamående, kräkts, molvärk, ont i ljumskarna och korsryggen, halsbränna, ökade flytningar, yrsel och huvudvärk. Testade negativt imorse. Men ska ha mensen nångång mellan tisdag till fredag. Kan ibland skifta ett par dagar. Visar det sig att det bara är mensen som är på G så har min kropp blivit helt knäpp ????
Jag har aldrig plussat innan bim, väntar med mitt test ett par dagar.
Vet att jag hade ömma bröst förra månaden efter äl men bara i fyra dagar!
Vet att jag hade galet ont i brösten och yrsel,förra graviditeten som slutade i mf.
Tycker du har många gravidsympom Sofia!, vänta några dagar och testa igen.
Har du också typ äl flytningar?
Dagens test, båda bilderna är från idag. Skrev i den andra tråden också och undrar: kan man verkligen få falskt positivt två dagar i rad eller kan jag tolka detta som en graviditet nu? Varför är inte strecket starkare sen igår?
Fick ett väldans svagt streck på stickan idag ;) Visade ingenting igår. Alla symptom jag har så är jag nog helt säker på att det finns nåt litet där inne :D
Ska testa imorgon eller på onsdag igen o se om det blivit starkare. Hoppas hoppas :D