• Annam85

För oss med bim AUGUSTI 2017

Nån mer än jag som känner av äl väldigt väl?

Håller mig sittande/liggande idag. När jag står går känns det som man har tyngder hängande i äggstockarna..... ????

Vill inte ta några värktabletter nu, men skulle verkligen behövts... lagom kul och sugen man känner sig när det gör så ont.....:/

• Annam85
    Estrella81 skrev 2017-07-31 17:31:01 följande:

Ja, jag har börjat testa, Äl +10 idag. :)

Negativt i morse men jag tog ett nu på em och tycker att jag ser något väldigt svagt... Spök?

Positivt om det är avläst in om tiden.

Testa igen om 2 dagar ?
  • Annam85

:( sur på min man

Stegringen på stickan börjar avta och 150 procent säker på att jag har äl idag.

Då orkar inte han ligga??!

• Annam85

Hahaha jaaaaa pressad.

Hade det inte varit för de flrbaskade stickorna och man "ser" vad som händer..

Och så vill han sova?! Jaja blir nog inget denna månad heller då....????

• Annam85
    anna7607 skrev 2017-07-31 23:22:54 följande:

Bim 8 augusti. Försök 27 suck... har inga större förhoppningar. Och jag började gråta när väninnan blev gravid... ursch va hemsk jag kände mig kan inte ens glädjas.

Känner med dig...<3

Antar ni gjort utredning och allt det där?
  • Annam85

Hur tidigt möjligt med gravidsymtom? Bara äl+typ 6 ;)

Men så sjukt trött....... ????

• Annam85

Hmm.

I lördags var jag helt utslagen. Urtrött. Funderade på infektion i kroppen. Orkade inget.

Natten till tisdag ilar det till långt ner i magen. Släpper efter en stund

Nu på en märker jag att det kommit lite lite ljusbrun flytning. Kom en ljusrosa när jag torkade mig. Brukar aldrig ha typ mellanblödningar men man vet ju aldrig

Äl 30-31 juli. Bim 14-16 aug.

Rädd för jag börjar inbilla mig saker...ocg kommer bli så besviken nästa vecka när mensen kommer.....

Är på semester Nu, har några test med mig. Men vet inte om det är värt. För tidigt? Och som sagt, kommer säkert bara bli besviken ändå.....:/

• Annam85
    Elliot1 skrev 2017-08-09 14:52:37 följande:

Okej, tack för tips! Det är ju skönt att veta att vi är så långt fram i utvecklingen så det finns mediciner att ta. Jag är absolut inte rädd för att må illa och vet ju att de flesta gravida gör det. Jag är bara rädd för att börja spy framför mina kunder innan det är officiellt att jag faktiskt ska ha barn.. Är i v 5 nu och känner inga symptom alls än så långe, får se hur länge det håller i sig ;)

Lergigan comp har gjort att jag tagit mig genom de värsta veckorna hyffsat iaf. Inget som hjälpt helt. Aldrig kräkts, bara konstant illamående från vecka 6+0 och till typ 20....
  • Annam85
    Sjökvistan skrev 2017-08-09 18:31:11 följande:

Här är en till bild. Den kom visst inte med i förra inlägget...

Ser tyvärr inget. Men eftersom hcg dubblera typ varannan dag. Testa igen på fredag, och på morgonen !

Håller tummarna
  • Annam85

Är ju idag Bim-7(eller -5, lite ca...)

Men äl +9

Har ett rfsu testa tidigt. Vågar jag ta detta på fredag mån tro eller blir det för tidigt?!

• Annam85

Ang tidiga symtom

Har alla haft flytning typ mellan äl och bim och sett som grav tecken?

• Annam85
    löparenbe skrev 2017-08-10 15:20:25 följande:

Följer den när tråden lite i smyg, hehe. Har BIM på söndag 13/8. Första försöket efter p-piller. Har haft lite molande verk i ca en vecka. Inte så ont som mensvärk men jag känner i "tjejmagen". Igår kom jätteliteblod. Trodde mensen hade kommit så satt in en tampong men icke den var i stort sätt tom och det  har inte kommit något mer. Forfarande molande verk idag. Vad tror ni det kan vara? 

Sen ett stort grattis till alla som lyckats <3 Och heja oss som försöker! 

Man kan ju hoppas det var en nödlösning?! :)
  • Annam85
    Annam85 skrev 2017-08-10 15:25:07 följande:

Man kan ju hoppas det var en nödlösning?! :)

Nidblödning självklart ska det stå ????????????
  • Annam85

Imorgon ska jag ta ett rfsu testa tidigt...

3-5 dagar innan Bim

Äl +12

Hoppas det inte är fööör tidigt. Räknar med minus, men vill så gärna.....:/

• Annam85

Äl

Äl+11

Bim -5 om period tracker går att lita på(mkt oregel bunden mens)

Otäckt tidigt men såååå glad:)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017