För oss med bim AUGUSTI 2017
Jag hoppar in i denna tråden. Bim den 22/8. Ni kör inte med bim-listor längre? Kul att följa vilka som står på tur tkr jag. :)
Jag hoppar in i denna tråden. Bim den 22/8. Ni kör inte med bim-listor längre? Kul att följa vilka som står på tur tkr jag. :)
Hejsan.
Vi försöker också på en trea här! Yngsta blir 5år i oktober.
Hade äl förra lördagen, så jag är på äl +8 eller 9. Men jag har en fråga... Idag nu på morgonen när jag tömde blåsan, så var de ljust ljust rosa på pappret sedan? Någon aning om vad det kan vara? småblödde förra grav vet jag iaf.
Vad är en nidblödning?
Massage mellan äl och bim, bör jag berätta för massören?
Hmm..fick en sur uppstötning ikväll (får inte särskilt ofta) och så könns det som att de typ bränner i nedre delen av magen och gjort ett tag. Undra om det kan betyda ngt. Jag kommer bara ihåg den dova mensvärken från förra graviditeten, inte ngn brännande känsla. Bim 22/8
Äl+9 idag. Detta är ett test som gick ut i mars i år. Tror ni den kan visa fel eftersom bästföredatum har passerat? Ser ni ett streck?
Har känt mig gravid sen igår då jag fick en uppstötning och det började sticka och bränna i magen och höll i sig hela kvällen. Idag dovt illamående och ngn vag känsla från livmodern.
Plötsligt syns strecket ännu tydligare.
Vilka är vi som väntar på bim? Jag väntar än med 10 långa dagar kvar!
Nu testade jag och strecket börjar komma fram på testet som inte har passerat bäst före datum också (det bredare sv dem). Jag är i extas, jag är gravid! Hoppas det håller i sig, äl+10.
Grattis! Är det första barnet?
Kul! Har också ett barn född i februari 2015 så då är våra förstfödda ganska jämngamla :)
Exakt sådär visade ju mitt test ÄL +10 bilder finns längre upp! ???? håller tummarna för att det blir ännu tydligare.
Har lite oregelbunden mens men 12:e var bim om jag utgår från min standardcykel på 32 dagar. Testade negativt på bim men däremot har jag testat svagt positivt på bim +3 +4 och även idag och då var testet ännu tydligare, så jag är nog också gravid. Hade antagligen ägglossning lite senare den här månaden. Ska ta ett digitalt test till helgen, vill få det svart på vitt :)
Och där kom bruna flytningar. Tror mensen är på g och att jag är på väg få ett tidigt mf.
Vill bara gråta. Blir mitt 4:e missfall. Skall snart på middag med sambon fira hans födelsedag. Hade förberett att överraska honom jag var gravid, gjort ett paket jag skulle ge honom. Nu måste jag hålla ihop så jag inte förstår hans dag. Men vill bara slita ut hjärtat och skrika och gråta. Hur mycket skall man orka :(
Förlåt men är bara så ledsen...
Får lämna tråden då mensen kom nu med buller och bång. En dag för tidigt och med rejäl mensvärk (känner oftast typ inget). Lycka till ni som är kvar!
Jag är på bim-7 och har sån fruktansvärd halsbränna, vilket har varit de första gravtecken jag haft på tidigare graviditeter.
Sovit super dåligt i två nätterna nu med mardrömmar och har inte alls kunnat slappna av. Så trött nu :(
Vad har ni haft för tidiga tecken?
Är metallsmak i munnen ett gravidsymptom?
Ni som testar med testa tidigt test vilka är de? Är de inte dyra?
Det där är ju ett solklart plus! Grattis!!!
Jag kunde inte hålla mig utan tog ett test precis (bim 31/8 men oregelbunden mens) Vad tror ni om detta?
Fick mens den 28 typ klockan 00:00
Blödde mycket för o vara mig första timmarna.
29 dagen hade jag knappt någon mens på eftermiddagen.
Så jag har blött i mindre än en dag.
Är det normalt att ha mens bara en dag ??
Vill påpeka att jag hade otroligt ömma bröst en och en halv vecka innan mens. Dom kändes ömma och hårda och väldigt knöliga. Men allt försvann när jag fick min mens som varade endast en dag.
Jag är säkert inte gravid för jag fick ju mens i en dag men kan man ha mens bara en dag ??
Vill också säga att jag fick min mens bär den va beräknad att komma.