• Mayaaaa

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej

Jag är 26 år o detta är min första månad på att satsa på min bebisfabrik. De kommer vara mitt första barn.

Har bim 30 augusti.

Har oregelbunden minus några dagar plus några dagar.

Så vet inte när jag har min ägglossning.

Första månaden jag känner att jag har ömma bröst.

Vet inte om jag inbillat.

• Mayaaaa

Jag har bim 31 Aug..

jag känner absolut ingenting inte heller molnvärk som jag brukar göra i kring ägglosningen. Det ända som jag känner är jätte ömma bröst plus att lymfkörtlarna känns så hårda. Ja kort sagt mina bröst för ont om jag rör på dem.

Men alltså om jag nu skulle va gravid kan det hända så att man inte känner någonting ?

Funderar på att jag kanske inte hade ägglosning denna månad.

• Mayaaaa
    Chimsi skrev 2017-08-20 14:22:48 följande:

Jag plussade förra veckan och hade inta typiska symptom alls.. inte nu heller förutom tunga bröst. Lycka till!

Haha det låter jätte bra om jag får samma besked som dig.

En till fråga kunde du känna av lite stickningar som inte gör ont men knappt känns typ på höger sida av äggstocken ??
  • Mayaaaa
    Micec skrev 2017-08-20 14:54:36 följande:

på bim-4, cb testa tidigt visar ju svagt svagt svagt!!! Men INGET annat test visar NÅGOT. Jag tror därför det är spökstreck just på detta testet.. men så sjukt attdet kan vara så tydliga spökstreck:(

Testa igen när du har bim. De kanske visar något annat då vissa inte brukar få plus innan bim.

Håller tummarna för dig <3
  • Mayaaaa

Fick mens den 28 typ klockan 00:00

Blödde mycket för o vara mig första timmarna.

29 dagen hade jag knappt någon mens på eftermiddagen.

Så jag har blött i mindre än en dag.

Är det normalt att ha mens bara en dag ??

Vill påpeka att jag hade otroligt ömma bröst en och en halv vecka innan mens. Dom kändes ömma och hårda och väldigt knöliga. Men allt försvann när jag fick min mens som varade endast en dag.

Jag är säkert inte gravid för jag fick ju mens i en dag men kan man ha mens bara en dag ??

Vill också säga att jag fick min mens bär den va beräknad att komma.

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017