• nununu

För oss med bim AUGUSTI 2017

Grattis till plussen!

Jag hänger med här med BIM 24 aug men flera graviditetssymptom nu så jag hoppas att det redan är klart. Dock negativt test idag så jag räknar med att det blir mycket liggande det närmsta iom beräknad ÄL 9/8. Alltid något!Skrattande

• nununu

Hej alla fantastiska kvinnor som kämpar, mäter, väntar, testar och noterar i kampen för ett plus!

• nununu
    nununu skrev 2017-08-02 10:56:18 följande:

Hej alla fantastiska kvinnor som kämpar, mäter, väntar, testar och noterar i kampen för ett plus!

HEJA skulle det vara såklart!!!
  • nununu

Så roligt att plussen börjar trilla in!!! Stort grattis alla!

Själv har jag känt det som att jag haft

gravidsymptom i en vecka men har testat mig två gånger negativt så jag ska sluta hoppas nu ???? Dock beräknad ÄL på onsdag så läge att bli gravid den närmsta veckan ????

• nununu

Kul att se att det kommer så många plus!

Är det någon som har bra koll på natural cycles? Jag har lagt in temp frekvent och den har räknat ut att jag ska ha ägglossning på onsdag. Appen har sagt till mig att ta ägglossningstest flera dagar det senaste men de har alla varit negativa, inklusive det jag precis tog. Borde det inte vara positivt idag?

Även om jag lägger in att jag fått negativa testresultat i appen så ändras inte beräknad dag för ägglossning. Hur funkar det egentligen?

• nununu
    Moodie skrev 2017-08-07 20:29:14 följande:

Kan diffa nån dag hit eller dit med NC, den räknade ut att jag skulle ha ÄL den 1a, men det var egentligen dagen innan (den ändrade sig några dagar efteråt när den räknat ut temperaturkurvan). Ta ÄL-testen på eftermiddag/kvällen :)

Ok vad bra att veta. Tack! Gäller att ligga i alla dagar runt beräknad ägglossning helt enkelt!
  • nununu

Det där är ju ett solklart plus! Grattis!!!

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett test precis (bim 31/8 men oregelbunden mens) Vad tror ni om detta?

Carroek92 skrev 2017-08-28 04:54:15 följande:

Tog ett test nu tidigt på morgonen, kan knappt tro att det är sant. Ser någon vad jag ser?

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017