• Sere

För oss med bim AUGUSTI 2017

Jag går just nu i en alternativ behandling hos en kinesisk läkare (örter och akupunktur). Väldigt spännande. Har BIM på lördag. Har försökt i totalt ett år men hade ett MA i mars:(

Håll tummarna för mig! Jag håller för er! Kram

• Sere
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-25 09:27:26 följande:
    Positivt! Syns utan problem grattis!
    Really? Jag kan inte fatta det! Chockad. Inte sagt nåt till min man än. Vill ta ett nytt imorrn och se om det är starkare
  • Sere
    Jooosen skrev 2017-08-25 09:44:15 följande:
    Verkar som akupunktur hjälpte för dig?? Hur många gånger gick ni? Grattis!!
    Försöker med första barnet sen april 2017
    Ja verkligen!! Har genomgått halva behandlingen, 4 akupunkturtillfällen och fem veckor med örter som jag kokar hemma som ska stärka kroppen. Enligt dr yang har min hälsa varit för svag. Man får ta det med en nypa salt kanske. Men eftersom jag fick MA i vecka 10 förra gången är jag rädd för missfall och kommer fortsätta med hennes hjälp även under graviditeten för att göra allt jag kan för att behålla barnet.
  • Sere
    Anjaheterjag skrev 2017-08-25 08:57:58 följande:
    Underbart grattis :) tack!
    Grattis!!!!
  • Sere

Testade svagt plus i fredags, solklart plus idag! Ett års längtan och ett MA påvägen... ber till Gud att få behålla mitt barn denna gång! Kram till er andra, stay faithful!

• Sere
    Anjaheterjag skrev 2017-08-27 18:39:39 följande:

Jag är gravid! :) Känns overkligt men är jätteglad! Jag hoppas ni andra får ert plus snart också!!

Grattis!!!
  • Sere
    R84 skrev 2017-08-27 21:28:58 följande:

Har känt mig olustig i kroppen hela dagen. Jättevarm! Det var ett symptom jag hade när jag plusade andra gången (missfall v7). Var brännhet på huden och inombords. Inga spottings så långt ögat kan nå (har haft det dagligen 3-4 dagar innan mens sedan senaste missfallet). Två dagar till beräknad mens. Var tvungen att ta ett test (sambon fick köra till Ica och köpa ett för jag har inte tagit ett test på flera, flera månader), men det var negativt. Kört nu?

Jag testade negativt 2 dar innan BIM. Sedan positivt två dar senare. Så det behöver inte va kört.
  • Sere
    R84 skrev 2017-08-27 21:41:56 följande:
    Jag hoppas verkligen att det blir så för mig också! Vi har försökt sen årsskiftet 2015/2016 och vi längtar så efter att få bli föräldrar. Blir bara mer och mer sorgsen och ledsen för varje månad som går. Det som började med: vi börjar och händer det så händer det. Nu är det tårar varje månad när mensen kommer. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir ett plus snart.
    Jag vet hur det känns... Efter varje mens tar det 2 veckor återhämta sig från sorg och besvikelse. Håller tummarna! Har du provat akupunktur? Det funkade för mig:)
  • Sere
    R84 skrev 2017-08-27 22:18:42 följande:
    Ja exakt så. Sen går man och hoppas i två veckor och sen sorg och tårar igen. Jaså? Nej jag har inte provat det. Hur länge hade ni försökt när du testade det? Har bara försökt hålla koll på ägglossning och försökt pricka. Nu inväntar vi tid för utredning, men det är kö. Så vi får snällt vänta till november. Då har det gått nästan två år (missfallen gjorde att ettårsgränsen puttades fram).
    Vi hade försökt ett år, men pga MA i mars är inte utredning aktuellt för oss än som du skriver skjuts det fram. Jag började med kinesisk akupunktur hos Dr yang på Rådmansgatan i Stockholm för fem veckor sen. Många går till henne pga graviditetsproblem och upprepade missfall. Har mått mycket bättre psykiskt och fysiskt -piggare och mindre stressad. Och plussade i helgen. Kan va värt att testa.
  • Sere
    R84 skrev 2017-08-28 07:07:04 följande:
    Då är det ju liknande vår situation. Låter ju toppen att akupunktur funkade för dig. Ska genast kolla om det finns något liknande här. Hur många gånger gick du på akupunktur? Och GRATTIS till ert plus!
    Ja! Testa! Jag gick fem gånger, en gång i veckan.
  • Sere
    Midvia skrev 2017-08-28 07:26:08 följande:

BIM på onsdag

Testade imorse. Är så glad.

Wow va roligt!! Grattis!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017