• anli00

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hoppats in här, har Bim 29 aug enligt App. Hade ÄL nu i helgen så har försökt så gott vi kan. Fre o lör hade jag sjuka älkänningar, idag som bortblåst så antar att ÄL va igår....hoppas innerligt att det går vägen, andra barnet. Har en son på 2,5 år som tog 2 år innan plus så hoppas d går fortare denna gång. Men denna väntan från ÄL till mens är sjukt jobbig tycker jag...vill bara att tiden ska gå sjukt mycket fortare

• anli00

Molvärken efter ÄL fortsätter att komma o gå o idag Creamy flytningar.... men d skulle ändå va för tidigt att känna om d va nåt tycker jag! ÄL+2 bara liksom

• anli00
    My102 skrev 2017-08-21 12:36:02 följande:

Hej! Lite samma här, vet inte alls. I fredags stack det till där nere när jag ställde mig upp hastigt osv. Senare på kvällen så stack det till som fan i typ 2 sek men jag kunde inte röra mig. Sen har det varit lugnt. I natt däremot så gjorde det som sjutton på höger sida och ut not höften/ryggen (trodde ett tag att det blindtarmen eller en cysta, gjorde riktigt ont) sen flyttade det sig till vänster och till slut gjorde hela nedre partiet ont. Jag somnade till slut i alla fall. Vad är det man känner egentligen? Jag tvivlar att jag har haft en pågående ägglossning sen i fredags! Har inte tagit ÄL stickor. Kanske släppte ägget i natt? Kan det göra så ont? Surt i såfall för vi låg inget, tror inte jag skulle ha pallat det. Känner mkg svullen å öm där nere fortfarande :/

Nä d känns ju lite konstigt om det skulle pågått sen i fredags!

Jag testade noga med älteater i helgen o hade positivt fredag o i lördags började d bli mindre o söndag avtog det....så borde ha haft ÄL i lördags....vi myste "bara" i fredagskväll...

Bara en konstig känsla, spännande är det!
  • anli00
    EnPetra skrev 2017-08-25 16:33:35 följande:

Någon mer än jag som ser något? Eller bara önsketänkande?

Spök eller svagt plus? Bim imorgon.

Ser ut som svagt positivt tycker jag, men skulle nog ändå testa imorn för o va på säkra sidan....men vågar ändå mig på ett grattis
  • anli00
    EnPetra skrev 2017-08-25 16:40:58 följande:

Ååh ja, jag hoppas!! :D

Tänkte ta imorgonbitti också, men kunde såklart inte hålla mig när jag kom hem från apoteket. 

Förstår dig, man blir helt manisk när man har test hemma...men håller alla tummar för att d blir starkare imorn! Uppdatera med resultat, blir ju nyfiken!
  • anli00

Enligt appen BIM imorn men ingen tillstymmelse till att den skulle dra igång...däremot har tröttheten slagit till som en klubba i huvudet sen i förrgår! T.om så sambon undrar hur jag mår då jag ser så trött ut. Magen är tung på nåt konstigt sätt o känner mig som Dolly Parton!

Funderar dock ändå på att inte testa än

• anli00

BIM o ingen mens i sikte, magvärken har lagt sig men svullnaden o tyngden är kvar. Va på upprop för utbildning idag, fick ångest när jag satt där...vill så gärna ha ett syskon till sonen nu men vill ju också gärna plugga men skulle jag vänta tills utbildningen är klar skulle sonen va 4,5 innan d blev nåt....

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017