Inlägg från: Mudcakemonster |Visa alla inlägg
  • Mudcakemonster

För oss med bim AUGUSTI 2017

Andra försöket med äl test här, håller på att bli galen. När har jag ägglossning om det ser ut såhär och inte blir lika starkt streck som kontrollstrecket? Någon som är expert? :) hihi

Det svaga är från igår, mittersta i morse och det andra starkare tog jag nyss på eftermiddagen.

• Mudcakemonster
    Jooosen skrev 2017-08-11 13:49:04 följande:

Ser ut som att ägget typ släpper imorn eller övermorn!

Tack för svar! Jihuu, så det gäller att mysa nu innan? Eller när är det bäst?
  • Mudcakemonster
    Mawie skrev 2017-08-11 14:37:06 följande:

Plussade för några dagar sedan, sexade två dagar innan, dagen innan sen samma dag som äl.

Har försökt länge att bli gravida!

skillnaden den här gången var att vi även morgon sexade, läste nånstans att killen har mer testosteron på morgonen.

Lycka till!

Grattis till plusset! :) tack för tipset! Måste få till det på morgonen också isåfall! Spännande!
  • Mudcakemonster
    Chimsi skrev 2017-08-11 17:42:08 följande:

Tjejer behöver er hjälp, BIM -5 och när jag gick på toaletten och torkade mig så kom klarött blod på pappret.. inget som rinner utan annorlunda än mens. Inte alls brunt blod så som jag brukar få först... någon som vet vad det kan vara?

Kanske en nidblödning? :)
  • Mudcakemonster
    Jooosen skrev 2017-08-11 17:45:20 följande:

Ja gört!! Det gjorde jag denna gång. Kände värk idag men sex senast igårmorse. Skulle vilja få till idag men blir svårt :/

Ajdå, hoppas värken släpper. Är det äl värk?
  • Mudcakemonster
    Chimsi skrev 2017-08-11 17:49:04 följande:

Så sent om 9 dagar efter ÄL? Är blodet klarrött då?

Jag vet faktiskt inte hur det går till :) har läst att det kan vara ljusrosa men också blodigt. Det kan ju hända att du hade ägglossning lite senare.
  • Mudcakemonster
    oONinniOo skrev 2017-08-14 13:15:09 följande:

Känner mig febrig och har gjort i några dagar nu. Har dessutom huvudvärk sen igår och har svårt att sova, så jag känner mig typ överkörd av en buss.. ÄL+9 idag och ser utan problem ett svagt ljusblått streck på CB, men kan inte få med det på bild..

Jag ser det! Om man förstorat bilden och rör den fram och tillbaka ;) grattis!!!
  • Mudcakemonster
    Micec skrev 2017-08-14 17:20:40 följande:

vad tror ni om detta? äl+7 idag. över är äl test, under gravtest...

Ser svagt på äl stickan, men tyvärr inte på gravtestet... vänta några dagar till så blir det hoppeligen starkare :)
  • Mudcakemonster
    Micec skrev 2017-08-14 17:20:40 följande:

vad tror ni om detta? äl+7 idag. över är äl test, under gravtest...

Ser svagt på äl stickan, men tyvärr inte på gravtestet... vänta några dagar till så blir det hoppeligen starkare :)
    Superjag skrev 2017-08-14 21:25:14 följande:

Hörrni, Jag har inte kunnat komma fram till något på hela dagen och jag får panik. Tog ett gravtest i morse (är på BIM -1) och jag har ju fått för mig att jag ser ett spökstreck. Och på bild så syns det inte men zoomar jag in så kan jag se något anlag till ett spökstreck. Kan ni hjälpa mig? Inbillar jag mig???

Jag ser det då jag zoomar och sedan rör bilden fram och tillbaka. :) hoppas det blir starkare snart!
  • Mudcakemonster
    Emmaapersson skrev 2017-08-20 17:58:55 följande:

Jag är på bim-7 och har sån fruktansvärd halsbränna, vilket har varit de första gravtecken jag haft på tidigare graviditeter.

Sovit super dåligt i två nätterna nu med mardrömmar och har inte alls kunnat slappna av. Så trött nu :(

Vad har ni haft för tidiga tecken?

Spännande! Jag har bim den 25:e, spydde som en galning igår. Idag bubblar det ljudligt i magen. Har dessutom varit väldigt lätt irriterad, nästan så man skäms :) dum nog så tog jag ett äl test idag (hade inget gravtest) och ville bara se för nyfikhetens skull. Det var ett streck, men dock inte lika starkt som kontrollstrecket. Brukar annrs vara helt vitt blankt när man inte har äl. Är jag helt galen som får lite hopp om att det kanske också kan påvisa en graviditet?
  • Mudcakemonster
    Emmaapersson skrev 2017-08-20 19:00:53 följande:

Fy va jobbigt om det startar så tidigt, jag minns min graviditeten med min dotter och jag spydde till vecka 12 och var så ledsen och ynklig hihi.

Nej det tycker jag absolut inte, Jag har haft tankarna om att ta det jag också men försöker hålla mig tills jag får hem alla graviditetstesten imorgon som jag beställt haha.

Ska du köpa gravtest och pröva snart? :D

Va skönt att höra att andra tänker samma :) skall absolut testa snart, men skulle vilja hålla mig till bim dagen, men vet inte om det lyckas hehee. Har så många gånger blivit besviken. Är på sommarstugan och har inte tillgång till gravtest. Hur vanligt är det med stegring på äl test vid graviditet? Hahha testa ett äl test på skoj ikväll?
  • Mudcakemonster
    Femma88 skrev 2017-08-23 08:21:47 följande:

Jag testade plus först en vecka efter BIM med första barnet så absolut inte! Inte konstigt att man måste vänta till BIM.

Åååh du ger mej hopp!!! :)
  • Mudcakemonster

Grattis till alla som plussat! Det känns helt otroligt! :)

Önskar att jag också fick plussa. Har BIM idag men testade ju neg på bim-3.. Så skall väl vänta ett par dar ännu och hoppas att mensen inte kommer. Nån annan med bim idag?

• Mudcakemonster
    EnPetra skrev 2017-08-25 16:33:35 följande:

Någon mer än jag som ser något? Eller bara önsketänkande?

Spök eller svagt plus? Bim imorgon.

Ser något smått. Testa ändra kontrasten på bilden?
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017