• Celegans

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej!

Det här är vårt andra försök på först bebisen. Förra månaden kände jag massor gravid-symptom, läste alldeles för mycket på FL och kunde inte sluta tänka på graviditet. Men fick min mens punktligt. Den här månaden har jag försökt tänka så lite som möjligt på det (svårt!) Och jag har inte varit inne och läst och skrivit massor på FL, kände att jag mådde bäst av det. Imorgon är BIM och jag känner på mig att mensen kommer att dyka upp. Men ska lägga fokus på annat så jag inte deppar ihop. :)

• Celegans

BIM+1 för mig och jag har fortfarande inte tagit ett test. Känt mig säker på att mensen skulle komma idag för kände lite små-kramper i magen igår som brukar vara tecken på att den är på väg. Men idag har jag inte känt någon magont. Har inte haft några tydliga tecken på graviditet och försöker att inte ha för höga förhoppningar. Imorgon bitti har jag tänkt testa. Vill bara veta. :)

• Celegans
    Anjaheterjag skrev 2017-08-24 21:16:33 följande:
    Spännande :) hoppas! Har bim runt 29/8 så jag väntar...
    Tack så mycket! Jag tog testet imorse och det var solklart positivt!! :D Blev helt överlycklig och likaså min man. Ska ta ett par till tester idag och imorn för att verkligen vara säker. Sedan blir det att boka in ett besök hos kvinnohälsan. Jag håller tummarna för dig!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017