Inlägg från: Fillifjonkan05 |Visa alla inlägg
  • Fillifjonkan05

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej jag har bim idag eller igår, ganska oregelbunden mens. Till skillnad från alla andra månader, så har jag haft halsbränna gånger 1000. Mindre matlust. Små kissar hela tiden. Och mol värk och "stick/ drag från vänster äggstock ner mot benet. Tog ett test som jag gjorde mörkare men kontrast, kanske fusk? Lurar hjärnan ännu mer hehe. Vad säger ni? Ser ni något om ni öppnar bilderna och tittar nära? ???? väntat nu i ca 1 och ett halvt år på plusset.!

• Fillifjonkan05
    My102 skrev 2017-08-23 20:04:01 följande:

Grattis! Det är ett plus! :D har själv försökt lika gärna, du ger mig hopp :)

Åhh tror du verkligen det? Känns overkligt och kan inte riktigt tro att det är ett plus. Tänkte jag ska ta ett till imorgon och hoppas på starkare. Ja man hoppas lika mycket varje gång och jag håller tummarna för att det blir ett plus för oss! Vi myste till det varje dag i 2 veckor så vi inte skulle missa äl. Det är ju så svårt när man är oregelbunden och får massor skengravid tecken.
  • Fillifjonkan05

Tog ett till nu på kvällsurin, kunde inte hålla mig till morgonen :) . Nu också utan filter. Det här kanske man inte kan komma ifrån, nyp mig i armen. Är det verkligen på riktigt.

• Fillifjonkan05
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-23 21:58:49 följande:

Stort, stort grattis! Så kul!

Tack så mycket!! :) har längtat nu så länge så svårt att förstå
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017