Inlägg från: EnLitenTrea |Visa alla inlägg
  • EnLitenTrea

För oss med bim AUGUSTI 2017

Fairy of the Valley skrev 2017-08-21 21:59:32 följande:

Hej hej ny här i det här tråden och jag har BIM 29 aug. Det blir isåfall mitt 3e barn och jag känner mig supergravid! Mår illa, molar som attans och trött. Dessutom har jag blivit som världens badboll (nåja... en aning mindre men ändå..) ... ngn mer här som Har BIM snart/väntar sitt 3e (eller mer) barn och svullnat upp? Läste att hormoner påverkar tarmarna och de svullnar av ngn anledning som jag inte minns. Speciellt på de som redan varit gravida några ggr. 

Hej, vi försöker få till en trea. Fick ett missfall i juni men vi försöker igen nu, BIM på lördag och testade imorse men negativt. Kände ingen ägglossning denna månaden och inga grav symptom så jag väntar mig att få mensen till helgen. Men hoppas gör jag ju såklart : )

Kul, spännande och läskigt på samma gång...
  • EnLitenTrea
    Jess1233 skrev 2017-08-22 20:04:01 följande:

I vilken vecka fick du missfall? Kände du av något?

I v 12 uträcktes det men hade stannat av i v 8, kände tidigt att symptomen stannade av.
  • EnLitenTrea

Jag har beställt hem tester som kommer idag, så testar ikväll. Dock testade jag negativt i måndags men har inte riktigt gett upp hoppet ännu, får se ikväll :)

• EnLitenTrea

Testade idag med clear Blue och fick ett minimalt streck, men tror spökstreck... ska testa igen med annat märke imorgon. Jag har verkligen inga symptom så vågar inte tro att det är något.

Vad har ni för erfarenheter av dessa tester? Verkar som många får dessa spökstreck. Känns som en strategi för att dom ska få oss att köpa fler tester Hahah jag vågar inte ens tänka på hur mycket man lagt på tester...

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017