För oss med bim AUGUSTI 2017
Hej hej! Jag rullar tummarna fram till bim den 24e. Vilka fler väntar?
Hej hej! Jag rullar tummarna fram till bim den 24e. Vilka fler väntar?
Oxå Bim 24!! Lyckades ni prick äl tro?
Pos äl test i torsdags och äl värk fredags. Sex ons och Tors.... hoppas nuuuu!!
Samma här! Bim den 24e, dagarna går otroligt långsamt just nu..
Vill tillägga att jag drömt om att jag var gravid.
Hej!
Jag hade ÄL runt 5-6/8 och testade nu.. på ÄL+10. Är der bara jag som ser TVÅ streck. Det är svaaagt men ändå! Ska testa imorgon och övermorgon. Men vad tror ni!!!
BIM om 5dagar*
Har haft lite symtom senaste veckan men inget konstigt. Tog ett grav test BIM +1 som var negativ. Tänkte att jag därför skulle invänta mensen. Så när jag upptäckte svag rosa färgad flytning BIM +3, var jag säker på att det var mensen som kommit igång. Men till min förvåning kom det inte mer än så. Ingen blödning. Inga bruna flytningar, inget. Så i morse tog jag ett nytt test clearblue digital som visar åter negativt. Vad är det som händer? Var det en nidblödning? Skengraviditet? Någon som har erfarenhet av detta?
Alltså, mina kollegor ville ut och äta sushi idag, på buffé med thai och annat också. Så jag har googlat vad livsmedelsverket säger om det på förmiddagen ifall att... :'D Tänker nog ändå mest satsa på vegetarisk sushi och varm mat, vågar liksom inte riskera något. Känner mig ändå fjantig som håller på såhär, många vet ju inte ens om att de är gravida i det här stadiet :P
Ja du hade rätt =) mensen kom nu. Känns ändå ganska skönt eftersom man äntligen kan släppa det och sluta fundera. Har hoppats på det där plussat så mycket att kroppen börjar väl ge mig ett spratt eftersom jag vanligtvis är regelbunden plus att jag aldrig varit med om en sådan trög start på mensen tidigare.
Ska självklart satsa igen vid nästa ÄL men ska försöka ha lite bättre förhållningssätt till bebistillverkningen och inte stressa upp tankarna.
Grattis till alla som har plussat!! Önskar er andra som fortfarande väntar lycka till och håller tummarna för er! =)
Morgonens test. Strecket syns mycket tydligare och är mer blått i verkligheten .