För oss med bim AUGUSTI 2017
Oh, hänger på här!
Vi försöker egentligen inte. Jag vill, men mannen är lite osäker, han är ganska nöjd med ett barn och tycker inte det är riktigt rätt tillfälle nu..
Men från att alltid ha skyddat oss med kondom så har han nu börjat köra med avbrutet, typ händer det så händer det..
Detta är tredje månaden med avbrutet, min mens är beräknad 17/8.. Men för en vecka sen började jag få symptom, först en extrem trötthet, sådär så att det riktigt sved i ögonen, trots att det var mitt på dagen. Det höll i några dagar, sen nu i förrgår så började jag må småilla, samt ha lite molvärk ibland.. (har inte ens mensvärk i vanliga fall)
Vågar knappt hoppas att det har tagit sig, men hoppas gör jag ändå! Fick väldigt tidiga tecken under första graviditeten också, först tröttheten, sen var jag mycket känsligare än vanligt och fick lite halsbränna..
Var dock aldrig illamående under hela graviditeten.
Vill bara att tiden ska gå fort nu, så jag får se om mensen dyker upp eller inte! Tänker testa på fredag om den inte dykt upp då.
Nu ska jag läsa lite mer och se hur det gått för er andra, ursäkta uppsatsen! XD