Inlägg från: Lillabjörn84 |Visa alla inlägg
  • Lillabjörn84

För oss med bim AUGUSTI 2017

Här kommer en till! Bim 19/8. Första försöket! Har mensvärk, kissar oftare och tycker att allt luktar mer än vanligt! Ngn mer med tidiga tecken (v. 3) ca 4 dagar efter ÄL

• Lillabjörn84
    Nutnut skrev 2017-08-10 15:33:47 följande:

Spännande att se om det faktiskt är så att du är gravid! Jag har bim dagen efter dig. Men slutade precis med p-piller så vågare inte hoppas på att det tar på första försöket. Har dessutom haft grav-symptom han att vara gravid så denna gång försöker jag inte att känna efter för mycket. dock så lände jag starkt på mig min första graviditet och var helt säker när jag testade att jag var gravid. Så man får för mig att jag kommer att "veta" när bim förjar närma sig.

Åh vad spännande! Man hör ju hela tiden om folk som blivit gravida direkt efter p piller-stopp! Tog ett testa tidigt rest imorse, kunde inte hålla mig. Men var ju såklart negativt. Rookie-misstag. men känner inte att detta är PMS symtom då jag har en vidrig PMS och detta är ngt helt annat..

Hur gammal är du Nutnut?
  • Lillabjörn84
    Annam85 skrev 2017-08-10 19:01:00 följande:

Imorgon ska jag ta ett rfsu testa tidigt...

3-5 dagar innan Bim

Äl +12

Hoppas det inte är fööör tidigt. Räknar med minus, men vill så gärna.....:/

LYcka till! Tog ett testa tidigt ÄL + 7. Tänkte att symtomen är så starka så kanske syns... gjorde det inte!
  • Lillabjörn84
    Mrs-A skrev 2017-08-10 23:18:38 följande:

Har Bim imorgon...

Försökt sedan januari, molnvärk och sug efter lakrits... ( hatar lakrits )

Varit helt slut i kroppen i ca 3-4 dagar.

Testade för 4 dagar sedan - negativt

Även för 3 dagar sedan - negativt.

Beställt fler test på TL idag så ifall mensen inte kommer igång imorgon ska jag testa igen...

Vågar man hoppas ?

Håller tummarna!!!!
  • Lillabjörn84
    oONinniOo skrev 2017-08-12 08:53:46 följande:

Åh, varför känns dagarna fram till BIM som en halv evighet för?! Har 8 dagar kvar till BIM ungefär.. Har några tester som kom med posten igår, men har inte ens öppnat kartongen än, för att försöka motstå frestelsen att testa för tidigt. Det som stoppar mig är väl att jag inte vill veta om ifall det blir en till kemisk graviditet. Då får jag hellre bara ett negativt test och sen mens.. Än så länge känns det helt annorlunda i kroppen, jag känner inte ett smack. Tidigare har jag haft små känningar från ÄL i princip. Jaja, en vecka kvar tills vi får se om det är vår tur än eller om vi får fortsätta försöka..

Samma här!!! Evigheeeeeet... har bim om 8 dagar jag med... när ska du testa?
  • Lillabjörn84
    oONinniOo skrev 2017-08-12 14:43:34 följande:

Helst vill jag hålla mig till BIM. Men inte innan ÄL+11. Du då?

Jag ska också försöka hålla mig. Så svårt! Har alla tecken... vore sjukt skumt om det inte var ngt...
  • Lillabjörn84
    5467 skrev 2017-08-13 10:45:48 följande:

Jag hoppas det! Positivt ältest igår och negativt idag. Ni då?

Bim 19/8

Är övertygad att det är ett +. Men kroppen kanske spelar mig ett spratt ,,,
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017