• Belliiz

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej! Beräknad ÄL i söndags dock inget riktigt utslag på något utav testerna jag tog. Är mest besviken på testerna från graviditetskollen.nu där dom inte visat något utslag alls nästan. Tror dom andra är från apotea, där jag fick utslag på igår :D

• Belliiz
    Amanda87 skrev 2017-07-18 10:44:20 följande:
    Har också hållit på ett par dagar nu med ÄL men inte fått något ordentligt utslag. Beräknad ÄL i morgon. Myst till det nu i tre dagar för att försöka täcka nu! Igår la sambon handen på min magen och sa "tänk om vi snart har en bebis här" :) iiih!

Ska ta test nu till de tar slut (tre dagar till) och så tänker jag vi myser på alla dessa dagar oavsett. Har ju ändå haft utslag på stickorna, även om de inte varit positiva, men verkar som jag har högt LH i urinen...
    Ja det låter verkligen toppen! Samma här, jag och sambon har också myst till det nu i några dagar för att inte missa ÄL. Åh vad mys! Här längtas det otroligt mycket med :)

Det gör du rätt i. Två dagarna närmast beräknad ÄL tog jag testerna morgon, eftermiddag och kväll. Min stegring höjdes betydligt mycket från em till kvällen då jag fick ett positivt utslag :D Så testa på ! Lycka till :)
  • Belliiz
    Micec skrev 2017-08-08 20:22:25 följande:

Behöver er hjälp! såhär har mina ägglossningstest sett ut från igår kväll fram tills nu. Har tagit många både morgon, em och kväll. Tänkte hela tiden att en riktig stegring skulle ske när som helst, men verkar liksom inte bli mer än såhär???

Räknas de som positivt,eller hur ska jag tolka det

när de liksom aldrig vill stegra ordenrligt?

Fick aldrig någon stegring från gravidkollens ältester. Däremot fungerade dom utmärkt från billigatester, tror jag dom var i från :)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017