För oss med bim AUGUSTI 2017
Hej! Hoppar in här jag med.
Har bim mellan 9-13, haft lite oregelbunden mens de senaste månaderna så jag vet inte exakt. Detta blir första försöket till 4e barnet
Hej! Hoppar in här jag med.
Har bim mellan 9-13, haft lite oregelbunden mens de senaste månaderna så jag vet inte exakt. Detta blir första försöket till 4e barnet
Hej! Såg att jag fallit ur listan, kan någon lägga in mig? :) Idag har jag trådiga genomskinliga flytningar så antar att äl är på gång. Då har jag bim den 9/8.
Just Ja, 1a försöket till nr 4 såklart
Nån som har koll på äl flytningar? Hur länge brukar man ha det? Fick en trådig flytning den 25 och vi myste till det då. Nu helt borta? Nån som vet?
Hej tjejer! Behöver er hjälp. Är detta ett plus eller spök?
Testade i morse med ett rfsu test som va så negativt det kan bli. Men har känt på mig att det är nåt ändå. Så jag testade med clearblue och jag tycker mig se ett liiite streck där. Vad tror ni? Svårt att få på bild men...
Här är en till bild. Den kom visst inte med i förra inlägget...
Ser tyvärr inget. Men eftersom hcg dubblera typ varannan dag. Testa igen på fredag, och på morgonen !
Håller tummarna
Jag ser ett svagt streck. Tog själv ett CB Early idag och fick ett myyyycket svagare streck än ditt, så tror mitt var spök... Ta ett nytt imorgon eller i övermorgon! Kan tyvärr inte svara på om det är pos eller spök då jag ej har så mkt erfarenhet själv :) men hoppas att det är ett plus!
Ja det är ju så.. Den dagen jag får ett positivt test kommer jag nog ta en massa test bara för att bekräfta det haha :D
Japp de är första :D tog just ett test som visade ett svagt streck, lite konstigt formad.. Vetetusan om det är svagt positivt eller spök.. Fasen vad man blir besatt av detta! Men det är väl så, när man längtar... :)
Svårt att avgöra.. Lite ont i ländryggen till och från, ibland lite molvärk i magen, något mer lättirriterad än vanligt (kan bero på att man bara går runt å tänker på detta..) och började storgråta 10minuter in i en film ikväll haha! Men jag är ganska blödig annars också så :D antingen är det symptom på graviditet, eller tillfälligheter och inbillning.
Du då? :)
Vi får hoppas att det är gravtecken och inte inbillning! :D Kom på nu att jag har metallsmak i munnen varje morgon när jag vaknar också.. Kanske kan vara nåt?
Men tog ett nytt test med morgonurin och det var helt blankt, så måste varit ngt fel på stickan igår.. Hm...
Haha ja, dessa symptom... :D ja samma sort..
BIM-4 idag och jag känner mig inte riktigt i form. Ett svagt illamående, ingen matlust, darrig i kroppen och känslig för lukter. Lukten från diskmaskinsmedlet luktar jättestarkt...plötsligt... Om jag inte är gravid så har min kropp blivit jättekonstig. Men negativt på stickorna.
Nån annan som känner symptom men inte plussat än?
Kände den där jä*la lukten ända ut i vardagsrummet... så antingen är det riktiga symptom eller så är jag på väg att bli knäpp vill ditt svaga streck fastna på bild? Hoppas att det är ett svagt plus och inget spök!
Låter och ser ut som att du är gravid :D jag ser ett streck, kan dock inte bestämma mig för om det ser rosa ut eller inte. Men om det vore spök så borde det ju knappt gå att få med på bild kan man ju tycka.. Du får testa igen en annan dag och hoppas på att det blir starkare!
Ja så kan det ju vara! Testade nu med morgonurin (BIM-3), blankt fortfarande :)