• janeways

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej allesammans!

Är just ju BIM +21 dagar sen. Inget syns på test ännu, så börjar tro att jag helt enkelt hoppat över en månad.

Har det hänt någon annan? :)

Siktar på nästa BIM ca 23/8 om man ska chansa jämfört med tidigare datum..

• janeways

Hej allesammans!

Är just ju BIM +21 dagar sen. Inget syns på test ännu, så börjar tro att jag helt enkelt hoppat över en månad.

Har det hänt någon annan? :)

Siktar på nästa BIM ca 23/8 om man ska chansa jämfört med tidigare datum..

• janeways
    knivskrik skrev 2017-08-04 09:21:53 följande:

Drygt mellanläge för mig just nu. Bim igår enligt app, kan diffa på några dagar. Ingen mens ännu men inget plus i morse. Har jag rätt på när äl var så är idag äl+13, men det är inte heller säkert. Ska försöka hålla mig till söndag/måndag innan jag testar nästa gång och hoppas att mensen inte kommer!

Vad använder du för app? :)
  • janeways
    alvinojuliansmamma skrev 2017-08-06 18:26:36 följande:

Hej.

Ny i tråden här. BIM imorgon förmodligen. Försök 7. Skulle gärna vilja ha hjälp med att tolka dessa test. Tror det är spökstreck :(

Ser tyvärr ingenting.. Det är alltså testet som ska visa ett kryss väl?
  • janeways
    alvinojuliansmamma skrev 2017-08-06 18:39:03 följande:
    Maaja skrev 2017-08-06 18:36:33 följande:

Jag ser inte heller ngt tyvärr...

Okidoki, då blir det vidare mot försök åtta då... Yeeeeaaay :(
    Skulle råda dig (precis som jag råder mig själv Skrattande) att vänta tills efter BIM med att testa, även om det är sjukt frustrerande att vänta.
  • janeways
    Ungmensäker skrev 2017-08-09 07:47:42 följande:

Nu börjar detta bli frustrerande.. Bim+8, Stickan helt blank, ingen mens i sikte över huvudtaget. Min app har "ändrat" ägglossningsdag + bim nu bara för att min mens är sen, men brukar vara regelbunden annars. Kan ju tillägga att jag hade MF förra månaden men trodde allt kommit igång igen.. För visst ser ni inget på testet från imorse?

Vilken app använder du?
    Samma sak med min, FLO. Lägger man inte symptom (som jag gjorde idag), ändrades det från 24 dagar sen till TRE dagar sen?!
  • janeways
    Ungmensäker skrev 2017-08-09 10:20:36 följande:
    Ja jag har också flo! Jag lägger in symptom varje dag, men den ändras som fasen.. Och då blir ju ägglossningen fel också liksom. Nu har jag beställt ägglossningstester istället så skiter jag i den där appen
    Ja jag tänkte också göra det. Den funkar helt ok för att ha koll på mensen, men det kan man ju lika gärna skriva upp i kalendern..
  • janeways
    Ungmensäker skrev 2017-08-09 11:41:39 följande:

Haha exakt! Men har du gått över 2 veckor eller? Ingen mens inget plus? Hur gammal är du?

Ja, sista mensen var 17-22/6, ingen mens inget plus. Är 27 år så man borde väl vara rätt "mogen", haha! Och du då?
  • janeways
    Ungmensäker skrev 2017-08-09 14:15:29 följande:

Men fy vad jobbigt! Vet att den kan hoppa över en månad men typiskt stt den ska göra det bara för man planerar barn liksom.. Min sista mens vad 3-6/7 ju inte gått över lika länge. Är 21 år :) så lite yngre

Ja! Speciellt när den aldrig gjort det tidigare!

Testade igen idag, fortfarande ingenting..

Hur går det för dig med tester? :)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017