• Pewc

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej.

Ny här på familjeliv och ny i tråden, men har läst tråden i flera dagar. Tänkte att jag skulle hänga på här nu. Slutade med mini-pillerna i slutet på mars. Har bim 12/8. Testade med babyplans tidiga test idag och det va negativt. Hoppas på bättre resultat om några dagar. Känner mig faktiskt lite gravid den här gången. Säkert bara skengravid ????

• Pewc
    Elliot1 skrev 2017-08-07 20:21:03 följande:

Okej helt ärligt nu, ser jag i syne?! Har nojat hela dagen så detta kan lika gärna vara ett spökstreck eller en skugga.. Men jag ser fan något.

Det övre testet är från igår - solklart negativt.

Det nedre testet är från ikväll - tog en stund innan det kom nåt men ändå inom feminutersgränsen tror jag.

Helt oredigerade bilder, kommer säkert känna mig asdum för att ingen annan ser..

Jag ser!
  • Pewc
    Elliot1 skrev 2017-08-07 22:35:41 följande:

Tack! Jag tror fortfarande det är inbillning :p Nytt test imorgon! Borde kanske vänta till onsdag men hur ska man kunna hålla sig..

Hehe :) ja, det förstår jag. Men tycker faktiskt att det är ett rätt "tydligt" streck! Speciellt eftersom det syns på bild. Håller tummarna för att du får ännu tydligare streck i dag :D
  • Pewc
    Elliot1 skrev 2017-08-08 09:42:53 följande:

Shit vad spännande.. Ska ta ett i eftermiddag. Borde kanske ta på morgonen men kan inte imorgon bitti för killen är hemma och kan inte hålla mig till torsdag!! :P

Haha det tycker fan jag också :p älskar sånna här trådar där man får dela varandras med och motgångar! Hehe, jag hade inte heller klarat av att hålla mig till torsdag, så förstår dig verkligen. :)
  • Pewc

Jaha... fyller år idag och hade hoppats på ett plus i födelsedagspresent, men istället blev det mens! Bim-2 idag. Men mensencykeln har varit lååång efter graviditet och två månader med p-piller. Blivit kortare för varje gång iaf. Så i och med att den kom två dagar tidigare idag, så är jag tillbaka till en menscykel på 28 dagar :)

Är såklart besviken, men blickar framåt till nesta äl. Tycker tiden mellan mens och äl är den bästa, känner inte samma "besatthet" som mellan äl och bim. Så nu ska jag försöka bara slappna av och njuta lite. Ska skola in lilltjejen på dagis på måndag, skönt att tänka på något annat än att göra bebis :)

Grattis till alla som plussat!! :)

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017