För oss med bim AUGUSTI 2017
Jag plussade på ÄL +11 :) Började känna lite symtom ÄL +9
Jag plussade på ÄL +11 :) Började känna lite symtom ÄL +9
På söndag!! :) men har så mkt symtom så provade innan.
Men du var lugn jag plussade inte i förrgår på BIM -4 så ha is i magen! Om de går... :D
Ont i svanken, halsbränna, huvudvärk, stickningar i brösten, tydliga ådror på brösten, men ska tilläggas att med mitt andra barn hade jag inga symptom alls så det är ju väldigt olika :)
Superhårda och ömma bröst. Kunde inte sova på mage :p Det var mitt första tecken. 2 dagar senare kom illamåendet.
När har du BIM? :) Jag dricker ändå Max tre koppar om dagen och de ska man ju kunna göra så dricker Max det, däremot kunde jag inte dricka kaffe alls förra graviditeten för de smakade så äckligt! :p
Fick ett väldans svagt streck på stickan idag ;) Visade ingenting igår. Alla symptom jag har så är jag nog helt säker på att det finns nåt litet där inne :D
Ska testa imorgon eller på onsdag igen o se om det blivit starkare. Hoppas hoppas :D
Har blivit streck nu på tre tester :) Får ett digitalt i brevlådan idag eller imorgon som jag tar då oxå.
Jag har väldans många symptom. Mkt ömma bröst (som har hållt på sen äl) illamående, halsbränna, kräkts, ont i ljumskarna och rygg, yrsel, ökade flytningar, lite molvärk till o från. Du då?
När har du bim? Håller tummarna då att du får ett plus :)
Beräknad mens nångång mellan idag o fredag ;)
Ångrar ändå lite att jag testade innan, men nu är det ju gjort haha
Okej, men inte så långt kvar då ändå :)
Jag har använt stickor från testlagret. Nja det kom upp ganska snabbt :) Men beställt ett clearblue. Mannen här vill inte riktigt tro eftersom det är så svagt, så vill kunna visa honom sen att det står 'gravid' ;) (som jag innerligt hoppas att det gör nu då när jag fått streck på tre tester) väldigt nervös för att ta det testet