• Jinne82

För oss med bim AUGUSTI 2017

evve88 skrev 2017-08-03 20:55:53 följande:

Haha here we go Again! Bara jag som anar nått? BIM-3

Jag tycker att det ser ut att vara ett väldigt svagt streck

hoppas
  • Jinne82

Hej! Jag har bim om 8 dagar och har dom senaste 5 dagarna mått jätte skumt. Vet inte om det är gravtecken eller om det är kroppen som snurrar till det lite

Jag har haft först jätte ont i högra äggstock men sen övergått till molande i båda äggstockarna och spänner, halsbränna på kvällarna,illamående då och då, svårt att åka bil känner av illamåendet mer,yrsel och ömma bröst. Min sambo tyckte att brösten såg större ut. Man känner sig helt snurrig på detta och vet inte vad det kan vara :-/ har en dotter sen innan men då hade jag nästan inga gravtecken förutom svullen och lite ont i ena bröstet.

Kan detta vara pms också?

• Jinne82
    eriwag skrev 2017-08-03 21:22:28 följande:

Undrar samma sak så även jag upplever en del av detta. Yrsel och illamående, oftast pga lukter, är värst för mig. Och ilningar i nedre delen av magen och i fiffi. Aldrig upplevt att jag haft pms innan. Bim på tisdag. Och haft känningar sen tre dagar efter äl. Först så stack det till i magen och dagen efter började illamående kring lukter. Kroppen är knepig och jag överanalyserar allt :/

Så jobbigt man vill ju bara veta på direkten har du gjort något test än?

Min förra grav så dröjde det till typ v9-10 innan jag fick gravsymtom med metallsmak,illamående m,m

Tänk vad olika det kan vara. Är det erat första försök?
  • Jinne82
    eriwag skrev 2017-08-03 21:33:53 följande:

Det är vårat första försök för vårat andra barn. Jag har två sen innan och ha oxå :)

Jag har inte testat än. Tänkte försöka hålla mig till söndag iaf. Om jag kan haha

Vad roligt! ja den där väntan är så jobbig haha håller tummarna för er vi har inte planerat men skulle jag vara gravid så skulle vi älska den lilla lika mycket som om den vore planerad
  • Jinne82
    Våra barn skrev 2017-08-03 21:34:27 följande:

Hej alla! Idag gjorde ja en grav test. Frågan är då kan ni se ett positivt svar här???

Tycker också att jag ser ett till streck
  • Jinne82
    evve88 skrev 2017-08-04 16:11:24 följande:

Tänkte bara säga att Mina test var positiva.

Testade med clearblue digital nu och det visade "gravid" : D lycka till alla!!

Grattis!!
  • Jinne82
    LinaMartina skrev 2017-08-05 08:18:10 följande:

Nån som ser? Tror ni det är spök? Så himla orolig då det inte ser rosa ut i verkligheten. Men det syns i alla vinklar om än mkt svagt. Vill så otroligt gärna bli gravid ;(

Tycker att jag ser men det är väldigt svagt. När ska du ha bim?

• Jinne82
    Lariz skrev 2017-08-05 10:23:22 följande:

Stickorna stämde, vilken chock :D :O

Grattis!!
  • Jinne82
    Annam85 skrev 2017-08-05 14:30:28 följande:

Hur tidigt möjligt med gravidsymtom? Bara äl+typ 6 ;)

Men så sjukt trött....... ????

När jag var gravid sist så fick jag symtom redan 5 dagar efter Ägglossning
  • Jinne82
    crx skrev 2017-08-05 14:43:00 följande:

Konstigt... neg idag.

Det är nog inte en grav. Inte som stannar iaf. Besviken. Mannen JÄTTEbesviken. Jag känner nästan som att jag lurats eller nåt.

Är på botten....

Vad tråkigt skickar en kram
  • Jinne82
    eriwag skrev 2017-08-05 17:43:28 följande:

Jag tror inte jag är gravid denna gång. Testat några gånger och fått negativt. Svaga spökstreck på cb. Spyr och är yr. Säkert bara sjuk eller att kroppen vill att jag ska vara gravid. Bim på tisdag, men brukar få tidigt utslag. Ger upp för denna gång :(

Tycker det är så konstigt att cb ger spökstreck men alla cb kan ju inte göra det? Det kan vara din hcg som är lägre också. + att du känner dig yr och spyr. Jag känner också av yrsel och illamående men mest på kvällarna och när jag åker bil, spyr gör jag inte.
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017