• lassi

För oss med bim AUGUSTI 2017

crx skrev 2017-07-31 18:10:20 följande:

Har alltså inte koll på BIM nu, men eventuellt är det om 6 dagar. Hade dock två blödningar med 1,5 v mellanrum varav jag räknade den senare som mens i min app Life. Därför säger den BIM om 6 dagar....

Inga pos test. Mår konstigt. Hungrig, trött, hög temp nu 17e dagen på raken...

Det molar och drar i livmodern/äggstockarna (det senare något helt nytt för mig). Ömma bröst men det kan vara min pms :)

Hur mår ni andra med BIM runt 1 vecka? <3

Hej! Jag har inte skrivit nåt i tråden sen tidigare, men har följt lite grann :) Jag har bim om 1-4 dagar (något oregelbunden cykel) och har lite liknande symptom som du, det molar i livmoder/äggstockar och även bak mot ryggen. Har gjort det i några dagar nu. Jag brukar ha lite molvärk i livmoder/äggstockar innan mens, men då brukar jag också få spottings. Nu har jag inga spottings alls än så länge... har också ömma bröst, men det har jag alltid före mens. Vet inte hur länge jag ska orka hålla mig ifrån att testa!?
  • lassi
    crx skrev 2017-07-31 20:42:22 följande:

Förstår, det verkar ju vara det vanligaste att man får som pmssymtom, samtidigt som jag läser att några upplever annorlunda symtom. Varför är det så svårt att förlika sig med att det enda är att vänta...? Haha...

Mitt konstigaste är äggstockarna. Och att det hållt på i flera dagar. Brukar annars få ont samma dag som mensen o bruna flytningar i samband med molandet. :)

Haha, ja känns som att det enda jag gör är att vänta..! så sjukt svårt att hålla sig från att testa de sista dagarna.
  • lassi
    crx skrev 2017-07-31 21:30:56 följande:

Men testa? Vad har du för test? :)

Tycker det känns jobbigt att bli besviken i onödan om testet blir negativt bara för att jag testar för tidigt... har dels ett cb testa tidigt (vilket jag läst väldigt mycket negativt om här på fl) och "de vanliga" röda från rfsu.
  • lassi
    crx skrev 2017-08-03 07:35:16 följande:

God morgon!!

Jag vet nu att jag är på smällen. Har som ni sett fått extremt svagt pos i förrgår på ett loyds. Nu på morgonen tog jag en vanlig billig sticka igen och till skillnad från dom 10 andra (hahaha) så SER jag en svag linje. De andra har varit NADA. Har sparat dom på ett papper.

Så det är på gång. Min temp ligger fortfarande på 36.7! :P

Lägger upp en bild och förväntar mig inte att någon ser men ändå... jag ser tydligt skiftningen i verkligheten. Och jag känner!

Nu är det BIM -3 enligt appen men som ni vet har min kropp inte fungerat sen MA i mars. Så det kan vara -5,6 ungefär också som jag känner nu. ^^

Kanske blir det inget ändå - det är så tidigt! Men jag hoppas innerligt!!!! Har inga barn, 32 år.

Är kvar i gruppen tills jag är säker. Ska göra fler test så klart. ;)

Kram till alla kämpar!!!

Wow, grattis! Håller tummar och tår för att det går hela vägen denna gången! Stort lycka till!

Här kom mensen idag. Kände igår att det var på G och deppade lite, men nu känns det ändå helt ok. Fick ett tidigt MF i mars och tror att min cykel har varit lite off sen dess. Jag har inte läst hela den här tråden, men fattar det som att din cykel också varit lite ur balans..? Den här gången känns det i alla fall som att kroppen återgått till det normala (hoppas att det håller i sig!). Bara 2 dagar spottings istället för upp mot 7, och jag kan tydligt säga när mensen drog igång, vilket har varit sjukt oklart de senaste månaderna. Så nu känns det som att jag kanske har en bättre chans framöver :)
  • lassi
    Anjaheterjag skrev 2017-08-03 09:55:39 följande:

Fler än jag som har spottings innan mensen drar igång? Usch så tråkigt

Japp, inte alls kul.. har du alltid haft det?
  • lassi
    Anjaheterjag skrev 2017-08-04 09:53:16 följande:

Tjejer ni som är bra på kvinnokroppen tillskillnad från mig just i detta läge ha ha.

Hur räknar jag min cykel?

Den ser ut så här: spottings 3 dagar sen rejäl mens några dagar. Är cykeln från spottings till spottings nästa månad eller från rejält med blod till nästa månad med rejält blod?

Cykelns första dag är den dagen då du blöder rejält.
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017