crx skrev 2017-08-03 07:35:16 följande:
God morgon!!
Jag vet nu att jag är på smällen. Har som ni sett fått extremt svagt pos i förrgår på ett loyds. Nu på morgonen tog jag en vanlig billig sticka igen och till skillnad från dom 10 andra (hahaha) så SER jag en svag linje. De andra har varit NADA. Har sparat dom på ett papper.
Så det är på gång. Min temp ligger fortfarande på 36.7! :P
Lägger upp en bild och förväntar mig inte att någon ser men ändå... jag ser tydligt skiftningen i verkligheten. Och jag känner!
Nu är det BIM -3 enligt appen men som ni vet har min kropp inte fungerat sen MA i mars. Så det kan vara -5,6 ungefär också som jag känner nu. ^^
Kanske blir det inget ändå - det är så tidigt! Men jag hoppas innerligt!!!! Har inga barn, 32 år.
Är kvar i gruppen tills jag är säker. Ska göra fler test så klart. ;)
Kram till alla kämpar!!!
Wow, grattis! Håller tummar och tår för att det går hela vägen denna gången! Stort lycka till!
Här kom mensen idag. Kände igår att det var på G och deppade lite, men nu känns det ändå helt ok. Fick ett tidigt MF i mars och tror att min cykel har varit lite off sen dess. Jag har inte läst hela den här tråden, men fattar det som att din cykel också varit lite ur balans..? Den här gången känns det i alla fall som att kroppen återgått till det normala (hoppas att det håller i sig!). Bara 2 dagar spottings istället för upp mot 7, och jag kan tydligt säga när mensen drog igång, vilket har varit sjukt oklart de senaste månaderna. Så nu känns det som att jag kanske har en bättre chans framöver :)