• crx

För oss med bim AUGUSTI 2017

Har alltså inte koll på BIM nu, men eventuellt är det om 6 dagar. Hade dock två blödningar med 1,5 v mellanrum varav jag räknade den senare som mens i min app Life. Därför säger den BIM om 6 dagar....

Inga pos test. Mår konstigt. Hungrig, trött, hög temp nu 17e dagen på raken...

Det molar och drar i livmodern/äggstockarna (det senare något helt nytt för mig). Ömma bröst men det kan vara min pms :)

Hur mår ni andra med BIM runt 1 vecka? <3

• crx
    lassi skrev 2017-07-31 19:24:44 följande:

Hej! Jag har inte skrivit nåt i tråden sen tidigare, men har följt lite grann :) Jag har bim om 1-4 dagar (något oregelbunden cykel) och har lite liknande symptom som du, det molar i livmoder/äggstockar och även bak mot ryggen. Har gjort det i några dagar nu. Jag brukar ha lite molvärk i livmoder/äggstockar innan mens, men då brukar jag också få spottings. Nu har jag inga spottings alls än så länge... har också ömma bröst, men det har jag alltid före mens. Vet inte hur länge jag ska orka hålla mig ifrån att testa!?

Förstår, det verkar ju vara det vanligaste att man får som pmssymtom, samtidigt som jag läser att några upplever annorlunda symtom. Varför är det så svårt att förlika sig med att det enda är att vänta...? Haha...

Mitt konstigaste är äggstockarna. Och att det hållt på i flera dagar. Brukar annars få ont samma dag som mensen o bruna flytningar i samband med molandet. :)
  • crx
    lassi skrev 2017-07-31 21:15:35 följande:

Haha, ja känns som att det enda jag gör är att vänta..! så sjukt svårt att hålla sig från att testa de sista dagarna.

Men testa? Vad har du för test? :)
  • crx
    Samira123 skrev 2017-07-31 19:56:32 följande:

Hej, min app visar min Bim om 5 dagar. Har on i ryggen och svullna äggstockHej, min app visar min Bim om 5 dagar. Har ont i ryggen och svullna äggstock/ äggledaren , tänker hela tiden på det att ägget har fastnat i äggledaren och inte gått vidare till livmodern ??? Ömma bröst trötthet dålig humör har jag alltid innan mens.

Åh, har du haft utomkveds förut? :O Testat något?
  • crx
    Annam85 skrev 2017-07-31 22:02:54 följande:

:( sur på min man

Stegringen på stickan börjar avta och 150 procent säker på att jag har äl idag.

Då orkar inte han ligga??!

Pressad...? :P

Väck honom precis när han somnat med lite kel hehe
  • crx
    lassi skrev 2017-07-31 23:30:54 följande:

Tycker det känns jobbigt att bli besviken i onödan om testet blir negativt bara för att jag testar för tidigt... har dels ett cb testa tidigt (vilket jag läst väldigt mycket negativt om här på fl) och "de vanliga" röda från rfsu.

Förstår.. :/

Trodde inte jag skulle bli testoman men *host*

Jaha, haft denna märkliga värk hela kvällen igår och i natt. I morse trodde jag mensen kom men ingenting. Tempen har varit 37.7 FEM dagar i rad. För mig extremt stabilt....

Tog en billig sticka till men har inte kollat än. Hade jag varit bombsäker på BIM hade jag inte varit så frustrerad. :P
  • crx
    evve88 skrev 2017-08-01 21:36:38 följande:

Enligt appen på lördag men har haft oregelbunden mens och har massa symptom så testade mig tidigare... så vet tyvärr inte exakt..

Ah du är här också! :D

Tänkte mest hänga här inne ist för svag plus/spök-tråden.

Såg din CB med lite mörkare, där syns det ju supermycket. Alltså skarpa kanter. Det brukar vara bra. :)

Hur var det med symtomen?
  • crx
    evve88 skrev 2017-08-02 07:10:57 följande:

Haha ja jag är här med :) de är så många som skriver där så tänkte att jag hoppar in här!

Har massa symptom, men testade mig imorses, då var det testet helt negativt.... fattar nada :/ så måste väl vart spök igår då, men har aldrig fått de innan..

Hur går de för dig? När hade du BIM?

Good morning! Var det morgonurin igår med? En del får starkare test em/kväll. :) Och så säger vissa att det är ännu så tidigt så kanske det är lite ojämt med hcg.

Ja enligt appen om 4 dagar. Men osäker! Har fått sämre humör, varit väldigt hungrig senaste dagarna och lite ömhet i brösten.

Men starkast har varit Molvärken i både äggstockar och livmodern.

Jag tog ett loyds apotek-test i morse....! Skymtade något innanför det lilla fönstret, tog isär och där finns ett svaaaaagt streck! Ser du det? :O

Fler som ser?

• crx

God morgon!!

Jag vet nu att jag är på smällen. Har som ni sett fått extremt svagt pos i förrgår på ett loyds. Nu på morgonen tog jag en vanlig billig sticka igen och till skillnad från dom 10 andra (hahaha) så SER jag en svag linje. De andra har varit NADA. Har sparat dom på ett papper.

Så det är på gång. Min temp ligger fortfarande på 36.7! :P

Lägger upp en bild och förväntar mig inte att någon ser men ändå... jag ser tydligt skiftningen i verkligheten. Och jag känner!

Nu är det BIM -3 enligt appen men som ni vet har min kropp inte fungerat sen MA i mars. Så det kan vara -5,6 ungefär också som jag känner nu. ^^

Kanske blir det inget ändå - det är så tidigt! Men jag hoppas innerligt!!!! Har inga barn, 32 år.

Är kvar i gruppen tills jag är säker. Ska göra fler test så klart. ;)

Kram till alla kämpar!!!

• crx

Som vanligt skitkvalitet på uppladdning men ni får tro mina ögon. ;P

• crx
    lassi skrev 2017-08-03 09:44:19 följande:

Wow, grattis! Håller tummar och tår för att det går hela vägen denna gången! Stort lycka till!

Här kom mensen idag. Kände igår att det var på G och deppade lite, men nu känns det ändå helt ok. Fick ett tidigt MF i mars och tror att min cykel har varit lite off sen dess. Jag har inte läst hela den här tråden, men fattar det som att din cykel också varit lite ur balans..? Den här gången känns det i alla fall som att kroppen återgått till det normala (hoppas att det håller i sig!). Bara 2 dagar spottings istället för upp mot 7, och jag kan tydligt säga när mensen drog igång, vilket har varit sjukt oklart de senaste månaderna. Så nu känns det som att jag kanske har en bättre chans framöver :)

Hoppas också!! Var inte planerad/bebisverkstad utan kände att det får komma lite spontant. Men jag började må lite konstigt så började direkt testa sönder mig. Haha

Jo hade ett MA i mars. Efter det blödde jag i 10 v och fick tillslut stopp-medicin. Sen kom en mens men tror inte ÄL kom i gång för ens nu i juli. :)
  • crx
    evve88 skrev 2017-08-03 10:29:41 följande:

Åh hoppas hoppas!!! Håller tummarna :)

Jaaaaaa!! Vet att mkt kan hända nu men vill verkligen att det ska gå vägen. <3

Är rädd och glad samtidigt.
  • crx

Hur känsligt är det så är tidigt....? Fick värsta sammanbrottet. Nästan panikångest attack. Först arg och sen superledsen. Hormoner...? Mer ångest efter eftersom jag inbillar mig att det stack till i magen. Rädd...

• crx
    evve88 skrev 2017-08-03 20:55:53 följande:

Haha here we go Again! Bara jag som anar nått? BIM-3

Men jaaaaaaa!!!!! Snyggt!! :D När blir det BF då?
  • crx
    evve88 skrev 2017-08-04 08:46:21 följande:

Ont i svanken, halsbränna, huvudvärk, stickningar i brösten, tydliga ådror på brösten, men ska tilläggas att med mitt andra barn hade jag inga symptom alls så det är ju väldigt olika :)

Det är ju lugnande... jag känner bara lite ömhet i brösten, en liten molvärk i magen, som en knuten näve ungefär. Eventuellt lite illamående då o då men det kan vara annat.... nu börjar min oro.... vill inte förlora en till :*(
  • crx
    Lariz skrev 2017-08-05 07:53:40 följande:

Något tydligare streck på stickan idag, men fortfarande väldigt svagt.. Inte sovit en sekund inatt och om 7 min öppnar äntligen hemköp så jag kan gå o köpa digitalt test o slipper överanalysera en massa streck..

Men är dom känsliga eller okänsliga..? Alltså mer korrekta än stickor? Har fått för mig att de är lite si och så... eller? Hehe.

Jag fick MA v 11-12 med min första grav, ett digitalt visade neg v 5 när jag redan fått tydligt pos. Men jag kanske fick ett måndagsexemplar. :P

Jag har så svaga streck ännu så jag vågar mig inte på ett digitalt. :O

<3
  • crx

Konstigt... neg idag.

Det är nog inte en grav. Inte som stannar iaf. Besviken. Mannen JÄTTEbesviken. Jag känner nästan som att jag lurats eller nåt.

Är på botten....

• crx

Tog ju testet mitt på dagen.... Kollade på stick-helvetet en stund senare och DET SYNS ett streck om än svag"!!!!! Mer tydligt än då jag skrev att jag sett en tillstymmelse till streck.

Fast fortfarande svag... vilket oroar mig men vet ju inte när jag hade ÄL eller när min riktiga BIM är.

Laddar inte upp bild för det är så jävla kass kvalitet här så vill inte höra att ingen ser haha.

Hoppet finns alltså fortfarande....

• crx

Lite blod i morse. Sticker till då och då..... temp som den ska 36.7 men det här känns inte bra....

Återkommer om det ändå går vägen, annars önskar jag er all lycka.

• crx

Tog mitt andra test av Apotekets märke nu, hållt mig i 4 timmar. Blankt. Det första var ett rakt men svagt streck. Dagen efter tog jag ju en billig sticka och svagt där med.

Så nånting var det. Men nu är det nog borta? Har ju inte ens varit starka/lagom streck.

Jag tar detta hårt (hade MA i mars...) även om jag vet hur vanligt det är. Vi planerade inte ens denna gång...

Förlåt för min negativa energi. Är bara så ledsen.

<3

Nästa BIM bör bli 1-2 sept.

Kramar

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017