Inlägg från: Våra barn |Visa alla inlägg
  • Våra barn

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hänger med här.

En fråga! Ja hade äl förra veckan mallan ons, Tors och ev fredag och haft äl värk men ännu har inte det släppt? Kan man ha värk från äl o framåt? Värken är b.la. Ömma bröst. Molande mensvärk.

• Våra barn

[quote=77872101][quote-nick]Mawie skrev 2017-07-26 15:48:39 följande:[/quote-nick]

Vill du vara med på listan? Är det din första graviditet

• Våra barn

Omg som ni ser så kan ja inte så myk om denna system vad gäller att citera ngn annan o samtidigt svara????????

• Våra barn

Hoppas det är bra för alla här!

Tänkte berätta våran fall då vi hade sex runt äl, både innan och efter. Sedan äl har ja haft ömma bröst. Kan det vara så att det tyder på graviditet tror ni?

Äl runt 20,21.

Bim 4/8.

Senaste mens 7/7?

• Våra barn

Hej alla! Idag gjorde ja en grav test. Frågan är då kan ni se ett positivt svar här???

• Våra barn
    eriwag skrev 2017-08-03 21:35:43 följande:

Japp jag ser det tror jag :)

Tack för svar, är så glad!
  • Våra barn

[quote=77893739][quote-nick]AishaK skrev 2017-08-03 21:43:00 följande:[/quote-nick]Eftersom att vi alla har olika lång lutealfas, ni som har plussat, hur många dagar efter äl plussade ni?[/quot

Gjorde testet för drygt en timma sen. Och som ni såg på bilden så är det svagt positiv. Jag hade äl den 20-21. Idag plussade jag. Ja testade för 5 dagar sedan med cb men det visade neg.

• Våra barn
    evve88 skrev 2017-08-03 21:52:44 följande:

Ser :) tycker de ser positivt ut :) när har du BIM?

Imorgon är det tänkt att ja ska ha beräknat mens men

Är helt övertygat att den inte kommer pga att innan det sker har ja alltid mensvärk och får deffenetiv brun mens/flytning innan det riktiga dyker upp.
  • Våra barn
    Jinne82 skrev 2017-08-03 21:57:38 följande:

Tycker också att jag ser ett till streck

Är så tacksam för era svar det känns så roligt och redan längtansfull till en stor mage om allt ska gå som det ska.
  • Våra barn
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-03 22:24:03 följande:

Grattis!!! Wiiieee!

Tackar hoppas alla får det som önskar sig.
  • Våra barn

Hej alla! Hjälp mig att utreda detta med missfall.

Ja fick pluss i torsdags idag fick ja blod vid toabesök. Kan detta vara missfall? Blir så ledsen

• Våra barn
    Maaja skrev 2017-08-06 22:04:55 följande:

Kan inte svara på om det är missfall! Hoppas inte!!! Fy så ledsamt att få plus och sen börja blöda....

Själv fick plus på mitt gravtest i fredags och sen minus och i en annan tråd svarade en mig att det kunde vara en kemisk graviditet. Jag har dock ingen blödning än...

Ta hand om dig!

Tack snälla du. Lycka till du med.
  • Våra barn
    AishaK skrev 2017-08-06 22:06:29 följande:

Kom det mycket blod? Jag har hört att det finns kvinnor som blöder under graviditeten med utan att det är missfall. Gör ett till test? Håller tummarna för att det inte är någon fara <3

Aså det började som brun mens bara sådär lite sen övergick det toll riktigt blod men inte långt efter det avtog blödningen til brunt igen. Det var blod med klumpar dock.
  • Våra barn
    AishaK skrev 2017-08-06 22:29:29 följande:

Finns det drop in tid hos barnmorska mottagning där du bor? Isåfall tycker jag att du ska försöka gå förbi imorgon. Annars ring och försök få en tid och tala om din oro <3

Absolut det ska ja tack att du tar din tid TT svara
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017