För oss med bim AUGUSTI 2017
Hänger med här.
En fråga! Ja hade äl förra veckan mallan ons, Tors och ev fredag och haft äl värk men ännu har inte det släppt? Kan man ha värk från äl o framåt? Värken är b.la. Ömma bröst. Molande mensvärk.
Hänger med här.
En fråga! Ja hade äl förra veckan mallan ons, Tors och ev fredag och haft äl värk men ännu har inte det släppt? Kan man ha värk från äl o framåt? Värken är b.la. Ömma bröst. Molande mensvärk.
Vill tillägga att min bim är den 4/8.
[quote=77872101][quote-nick]Mawie skrev 2017-07-26 15:48:39 följande:[/quote-nick]
Vill du vara med på listan? Är det din första graviditet
Det är min tredje graviditet. Du kan oblolut göra det
Omg som ni ser så kan ja inte så myk om denna system vad gäller att citera ngn annan o samtidigt svara????????
Hoppas det är bra för alla här!
Tänkte berätta våran fall då vi hade sex runt äl, både innan och efter. Sedan äl har ja haft ömma bröst. Kan det vara så att det tyder på graviditet tror ni?
Äl runt 20,21.
Bim 4/8.
Senaste mens 7/7?
Hej alla! Idag gjorde ja en grav test. Frågan är då kan ni se ett positivt svar här???
Japp jag ser det tror jag :)
[quote=77893739][quote-nick]AishaK skrev 2017-08-03 21:43:00 följande:[/quote-nick]Eftersom att vi alla har olika lång lutealfas, ni som har plussat, hur många dagar efter äl plussade ni?[/quot
Gjorde testet för drygt en timma sen. Och som ni såg på bilden så är det svagt positiv. Jag hade äl den 20-21. Idag plussade jag. Ja testade för 5 dagar sedan med cb men det visade neg.
Ser :) tycker de ser positivt ut :) när har du BIM?
Tycker också att jag ser ett till streck
Grattis!!! Wiiieee!
Hej alla! Hjälp mig att utreda detta med missfall.
Ja fick pluss i torsdags idag fick ja blod vid toabesök. Kan detta vara missfall? Blir så ledsen
Kan inte svara på om det är missfall! Hoppas inte!!! Fy så ledsamt att få plus och sen börja blöda....
Själv fick plus på mitt gravtest i fredags och sen minus och i en annan tråd svarade en mig att det kunde vara en kemisk graviditet. Jag har dock ingen blödning än...
Ta hand om dig!
Kom det mycket blod? Jag har hört att det finns kvinnor som blöder under graviditeten med utan att det är missfall. Gör ett till test? Håller tummarna för att det inte är någon fara <3
Finns det drop in tid hos barnmorska mottagning där du bor? Isåfall tycker jag att du ska försöka gå förbi imorgon. Annars ring och försök få en tid och tala om din oro <3