Inlägg från: Ungmensäker |Visa alla inlägg
  • Ungmensäker

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej! Hoppar in här jag med!

Försök 4 till första barnet. Beräknad BIM 4 augusti! Fick MF för 1 månad sen i v.6 så hoppas kroppen ställt om sig snabbt med tanke på att det var så tidigt.

Hoppas såå på plus denna månad men har äl när jag och sambon är i Stockholm med svärisarna i en liten 2:a...

• Ungmensäker

Jag hade äl i måndags eller tisdags, haft sex varannan dag i en vecka innan dess och varje dag äl-veckan. I flera dagar nu har jag varit super yr. Så där som det känns som man trampar luft och jag vet ibland knappt vart jag är. Har aldrig haft problem med yrsel innan och undrar om man kan få tecken på grav så tidigt?? Då är det ca äl+7 idag ju...

• Ungmensäker

Antingen bim+2 eller bim-2 idag.. Började testa i förrgår, jag vet sjukt onödigt men man hoppas ju ändå på något sätt... Total negativt. Sådär förolämpande negativa haha! Hört solskenshistorier om att man blivit gravid direkt efter missfall, men verkar inte som det här. Har lite molvärk men inte sådär så det känns mensen är påväg heller, men man vågar ju inte hoppas på annat heller..

• Ungmensäker
    Jess1233 skrev 2017-08-09 06:10:26 följande:

Är jag gravid????

Det där ser ut som ett streck, ja! Vänta 2-3 dagar och ta ett nytt, har der blivit minsta lilla starkare så vågar jag mig på ett grattis! :)
  • Ungmensäker

Nu börjar detta bli frustrerande.. Bim+8, Stickan helt blank, ingen mens i sikte över huvudtaget. Min app har "ändrat" ägglossningsdag + bim nu bara för att min mens är sen, men brukar vara regelbunden annars. Kan ju tillägga att jag hade MF förra månaden men trodde allt kommit igång igen.. För visst ser ni inget på testet från imorse?

• Ungmensäker
    janeways skrev 2017-08-09 09:54:58 följande:

Vilken app använder du?

Samma sak med min, FLO. Lägger man inte symptom (som jag gjorde idag), ändrades det från 24 dagar sen till TRE dagar sen?!

Ja jag har också flo! Jag lägger in symptom varje dag, men den ändras som fasen.. Och då blir ju ägglossningen fel också liksom. Nu har jag beställt ägglossningstester istället så skiter jag i den där appen
  • Ungmensäker
    janeways skrev 2017-08-09 10:41:15 följande:

Ja jag tänkte också göra det. Den funkar helt ok för att ha koll på mensen, men det kan man ju lika gärna skriva upp i kalendern..

Haha exakt! Men har du gått över 2 veckor eller? Ingen mens inget plus? Hur gammal är du?
  • Ungmensäker
    janeways skrev 2017-08-09 13:11:38 följande:

Ja, sista mensen var 17-22/6, ingen mens inget plus. Är 27 år så man borde väl vara rätt "mogen", haha! Och du då?

Men fy vad jobbigt! Vet att den kan hoppa över en månad men typiskt stt den ska göra det bara för man planerar barn liksom.. Min sista mens vad 3-6/7 ju inte gått över lika länge. Är 21 år :) så lite yngre
  • Ungmensäker
    janeways skrev 2017-08-09 14:40:28 följande:

Ja! Speciellt när den aldrig gjort det tidigare!

Testade igen idag, fortfarande ingenting..

Hur går det för dig med tester? :)

Jo jag började testa typ bim-4 så har gått igenom några test nu haha! Har testat varannan/var tredje dag typ. Testade senast imorse då, blank som ett papper. Känns inte direkt som att mensen är på g heller så blir skönt när ägglossningstesterna kommer hem så kanske det är så att mensen bara hoppat över denna månaden
  • Ungmensäker

Alltså nu är jag helt förvirrad.. Är på bim+8 ca, imorse kom det som en brun flytning och tänkte "nu kommer mensen" men sen inget mer på hela dan. Tänkte nu ikväll att jag tar ett äl test ifall mensen hoppat över eller så, och får detta provsvaret? Vad kan det betyda? Att jag har ägglossning snart eller att jag kan vara gravid eller vad? Fattar nol!! Hjälp

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017