För oss med bim AUGUSTI 2017
Har bim 2/8 . Ska ha ägglossning nu i veckan , än syns det inget på stickorna..
Har bim 2/8 . Ska ha ägglossning nu i veckan , än syns det inget på stickorna..
Min sambo vet inte att jag testar ÄL men vi är båda i önskan att bli gravid. Dock börjar jag ledsna extremt på detta med test. Alltså utslag i 7 dagar men aldrig positivt. Beräknad ÄL var den 19e. Nu när testerna tog slut blev jag så grymt snål om jag skulle köpa på Apoteket. Så jag tänker att vi kör på bara helt enkelt. Om jag har ÄL så lär det ändå vara i dagarna tänker jag..Myst till det varje dag i 7 dagar.
Hur länge har du haft det så? Regelbunden mens och ÄL?
Och inte prickat in din ÄL än? :(
Har du kört varje dag efter mens fram till nästa?
Känns som vi är i samma sits...känns ju väldigt konstigt. Har du barn sedan innan?
Hmm...så lustigt. Läste någonstans att en har ÄL ca 10 ggr per år. Så kan ju ha varit dedr två gångerna en inte har det nu. Men vet inte riktigt...
Ja, ett barn på 16 mån. Lyckades på första försöket där så blir ju lire frustrerande nu..
Idag har jag fått som ilningar i livmodern eller vad säger man. De gjorde riktigt ont. Svårt o förklara var smärtan var. Jag hoppas det är nått positivt..
Är de några som haft äl o väntar på bim nu? Jag har 10 dagar till bim.
Vad kul, några symtom
?
Har BIM 2/8 , Om exakt en vecka . Brukar få ömma bröstvårtor en vecka innan mens. Men ingen känning av det . Dock så har jag liknande svag mensvärk titt som tätt , vilket jag inte brukar ha.Vågar man hoppas att det tagit sig ? :/
Nu blev det plötsligt verklighet. Jag började skratta för mig själv. Ska överraska sambon ikväll!
första försöket, jag är så lycklig!
BIM+1 idag . Ömma bröst och illamående till och från. Hoppas mensen fortsätter att hålla sig borta !
Har du inte testat?
Åh spännande! Samma här! Ömma bröst och illamående. Vet dock inte exakt när jag har BIM så jag ska vänta lite med att testa :)
Håller tummarna för dig!
Jag plussade precis! Hoppas det blir för dig med! <3