För oss med bim AUGUSTI 2017
Hoppar in här från juli-tråden.. bim 2/8 :)
Hoppar in här från juli-tråden.. bim 2/8 :)
Jag fick positivt på äl-testet idag. De var knappt ett streck alls i måndags, igår var det starkare och ganska tydligt men inte lika starkt som kontrollstrecket. Och idag är de lika starka :) så nu hoppas jag att det blir något denna månad :D
Någon som vet vilken dag som äl sker om man får positivt äl-test 3 dagar i rad? Jag fick positivt tis, ons & tors förra veckan. Negativt igen på fredagen. Så när bör äl då ha skett? Vet inte vilken dag jag ska räkna från. Jag hade riktigt tydlig äl-känning på tisdagen, för att minska på onsdagen och vara helt borta på torsdagen..
Jag har bim enl app på tisdag, men så har jag lite oregelbunden mens som varierar mellan 28-32 dagar. Imorgon är dag 28. Idag har jag molande värk som innan mens.. känner inga symtom alls på något annat. Så tror att mensen kommer dyka upp kommande dagar :( de andra månaderna har jag tyckt mig känna både det ena och det andra innan bim, och hoppats.. men så har mensen kommit. Och den här månaden har jag istället hela tiden haft en känsla av att det inte kommer bli något, och inga symtom inte ens spöksymtom. Så får väl se om den dyker upp i helgen.. känns tråkigt men ändå ok på något vis?
Börjar bli riktigt svårt att hålla sig från att testa nu känner jag men kommer ändå bara bli besviken... dag 32 nu, tänkte vänta tills tisdag om inte mensen kommer. Någon mer som tänker testa i de kommande dagarna?
Vad tror ni om detta? Är det ett spök streck ? Har bim onsdag. Ska bara vara ett rakt streck.
Grym tråd! Jag hoppas på att jag har eller kommer få ägglossning de närmaste dagarna. Vill ni hjälpa mig tyda ett test????? Vad tror ni??
Har alltid haft regelbunden mens med 31 dagar, nu verkar det som mensen dykt upp på ägglossning +7, har blödig nu lite varje dag i 3 dagar, jätte konstigt, har även fått mensvärk nu! Får se om jag ligger kvar på bim 8/8 eller om jag flyttar fram till 30/8. SUCK!!!!!!!!!
Verkar som att min mens kom redan idag, dvs lite för tidigt :/ men det positiva är att jag blir kvar här i tråden då nytt datum för bim är sista augusti :P håller tummarna för att ni andra får plus närmsta tiden!!
Trodde jag fick min mens lite för tidigt imorse.. men det var en väldigt liten rosaröd blödning sen inget mer på hela dagen. Brukar inte få såhär.. någon annan som haft så? Bim var/är på onsdag/torsdag.