BF FEBRUARI/MARS 2018
Äntligen kom det efterlängtade svaret.
Sista mensens första dag: 26 Maj 2017
BIM: 23 Juni 2017
Positivt test: 28 Juni 2017 med CB digital veckoindikator "Gravid +3 veckor"
Beräkning: v6
BF 1 Mars 2018
Äntligen kom det efterlängtade svaret.
Sista mensens första dag: 26 Maj 2017
BIM: 23 Juni 2017
Positivt test: 28 Juni 2017 med CB digital veckoindikator "Gravid +3 veckor"
Beräkning: v6
BF 1 Mars 2018
Hej! Skulle verkligen behöva hjälp! Jag och min sambo har gjort ett första försök och har testat mig igår och idag. Min mens var beräknad för två dagar sen. Jag tycker att jag ser ett ljust ljust streck. Kan det stämma?
Hej! Skulle verkligen behöva hjälp! Jag och min sambo har gjort ett första försök och har testat mig igår och idag. Min mens var beräknad för två dagar sen. Jag tycker att jag ser ett ljust ljust streck. Kan det stämma?
Åh jag hoppas verkligen det!
Åh jag hoppas verkligen det!
Jag plussade idag, bf 27/2! Ingen som gjort en fb sida där vi kan följas åt ????????
Jag plussade idag, bf 27/2! Ingen som gjort en fb sida där vi kan följas åt ????????
Hej alla och grattis till er. Idag (eller egentligen igårkväll) plussade jag! Gjorde digitalt idag för att vara mer säker. Yej! Så glada är vi!
Jag glömde ju min bild!
BF mars om allt går väl!
Räknar från 13/6 då min senaste mens började.
Här är en till som plussat för drygt en vecka sedan. Enligt egen beräkning bf 14 mars. Ska på första mötet hos bm den 21 juli.