• Salkin

Ångest ocd

Hej igen...

Till att börja med lider jag av ocd katastrof tankar stress och ångest. Är rädd att skada folk speciellt min flickvän är så sjukt rädd tänk om jag blir galen och flippar ur och skadar folk! Dödar inte ens myggor förfan hur kan jag ens tänka sånt här? Sen har jag fått en rädsla för psykos.: läst så Mycket om psykos så det påverkar mig negativt.. läst om folk som är rädda att bli förgiftade och förföljda osv.. tillslut blev jag rädd att jag skulle bli rädd för de här tankarna om ni fattar.. varje gång min flickvän ger mig mat typ kmr tanken upp om hon har förgiftat den VET ju att de inte är så, så äter maten som vanligt men de är ändå sjukt jobbigt att tänka på sånt här.. tänk om jag börjar tro på de och börjar agera på de... Fyfan

Tankarna blir värre på natten som nu allt känns så konstigt får typ panik känns som jag håller på bli galen men på nåt sätt lyckas jag alltid inte bli galen.. skulle ge ALLT för att bli normal igen är så drygt med konstant oro och må dåligt..

Varit hos en psykolog hon sa de är ocd och ingen psykos men tänk om hon har missat nåt vad tror ni är jag psykotisk?

Ursäkta om det är en rörig text.. skriven på telefon

Svar på tråden Ångest ocd