Inlägg från: trueblood93 |Visa alla inlägg
  • trueblood93

Bli gravid vintern 2017/2018

Hej allihopa!!! <3 Gjorde mitt första ÄL test idag någonsin.. Enligt appen så skulle jag ha de igår. Vågar inte prova för mycket för är rädd de inte skulle komma någonting på stickan... Mycket möjligt för herregud hur hungrig jah var på min kaarl. De vara rann! Haha ursäkta för mycket info men ni tål nog det : ) i morse testade jag med detta test och direkt kom de fram ett sträck! Kan de se ut såhär dagen efter ÄL eller kan den fortfarande vara påväg? Ska "öva" på idag hur som helst med gubben min tänkte jag ifall att! Hoppas man ska få plussa ett tydligt jäkla plus snart.. <3

• trueblood93
    Sali2015 skrev 2017-08-08 12:01:08 följande:

Kunde inte hålla mig!!! Tog ett nytt nu innan lunch och det är defintivt positivt!!!!!!! Ska ta digital imorgon, kan knappt andas!!!!

GRATTIS!!!! väntar spänt på uppföljning med bild av de digitala testet :D
  • trueblood93

Har BiM på fredag.. har övat många ggr under vad jag tror var ÄL.. men inga känningar i brösten. Varit gravid förut. Då visste jag redan en vecka senare att jag var gravid. Kände de i heeela kroppen. Mycket riktigt. Plussade 3 veckor senare. Men avbröt sen den graviditeten. (En annan historia...) Nu upplever jag inget som då. Är som vanligt fast lite illamående ibland. Antingen en bacill som går eller något. För inget annat känns konstigt. Bara sexlusten som är totalt bortblåst. Arg som ett bi. Men tror ändå att mensen kommer braka loss om tre dagar +/- ... vi får väl se. Jag uppdatetar. Grattis till alla plussare och skickar heja heja till er som övar ännu <3

• trueblood93

Hej alla!. Höll mig fem timmar och testade sen idag. Nyss alltså.. Mensen ska komma imorgon men stickan visade såhär efter 1-2 minuter!!! Vad ska man tro?! Ser ni också sträcket?

• trueblood93

TÄNK ATT DE VAR SÅ :D tack till ni som hjälpte och se sträcket igår och idag blev de faktum!

Men vad ängslig man är. Oroar mig och tänker att mensen ska komma som den egentligen ska idag. Så orolig. Håll tummarna för mig/oss <3

Svar på tråden Bli gravid vintern 2017/2018