Inlägg från: Abegayle70 |Visa alla inlägg
  • Abegayle70

är feminismen endast mot vita män?

KillBill skrev 2017-06-25 12:55:07 följande:

Se där, jag satt bara och väntade på att du skulle jämställa abort med mord..

Som vanligt kommer detta så gott som alltid från män... Lätt att sitta och tycka framför datorn om något man inte kan drabbas av.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Abegayle70
    Konservativ skrev 2017-06-25 17:20:03 följande:

Du har fel. Hälften av alla barn som aborteras är pojkar. Alla barn som aborteras har en manlig förälder, kallas pappa. Mödrarna i Sverige idag har privilegiet att abortera sina barn, fäderna har inget att säga till om. 

Konservativ skrev 2017-06-25 17:20:03 följande:

Du har fel. Hälften av alla barn som aborteras är pojkar. Alla barn som aborteras har en manlig förälder, kallas pappa. Mödrarna i Sverige idag har privilegiet att abortera sina barn, fäderna har inget att säga till om. 

Det är inte fäderna som tvingas bära ett barn mot sin vilja i 9 månader.
  • Abegayle70
    RMC skrev 2017-06-26 11:44:25 följande:
    Är det så du ser på det finaste som finns, föräldraskap, " tvingas bära..."

Stackars dig.
    RMC skrev 2017-06-26 11:44:25 följande:
    Är det så du ser på det finaste som finns, föräldraskap, " tvingas bära..."

Stackars dig.
    Såg att du bett om ursäkt.

OK.

• Abegayle70
    Konservativ skrev 2017-06-26 18:25:26 följande:
    Buuhuuu. Om graviditet är det värsta man råkar ut för så har man ett lyckligt liv.

Men du undvek förstås att svara på det jag skrev.
    När karlfan drar för att kvinnan blivit gravid? Varit otrogen under tiden hon var gravid? Visat sig vara en wifebeater

behöver jag fortsätta?

Du drabbas personligen inte av att vi har rätt till abort till 12:e veckan eller 18 veckan.
  • Abegayle70
    Konservativ skrev 2017-06-26 18:50:06 följande:
    Du sitter ju bara och skriver om ditt hat män utan att det har med andras inlägg att göra. Kan du följa en tankegång?

Ja, jag skulle drabbas personligen om min fru aborterade mot min vilja. Mitt barn skulle dö. Det finns inget mer personligt än det. 
    Jag hatar definitivt inte män, inte ens idioter som vill ha tillbaks abortlagstiftning från 60-talet.
Svar på tråden är feminismen endast mot vita män?