Inlägg från: pyssel |Visa alla inlägg
  • pyssel

är feminismen endast mot vita män?

Det är ju bra att du anstränger dig att än en gång tala om hur du tror att det är, som det inte är.

Alla hästar hemma
  • pyssel
    poppa01 skrev 2017-06-22 21:20:47 följande:

motbevisa mig!

var någonstans säger vänster och liberal feminister saker som att bruna män våldtar kvinnor, att icke-vita haft slavar och koloniserat och att icke-vita kan vara rasister och att icke-vita länder måste ändra sina normer! 

visa mig så konverterar jag direkt till feminism.

Ser det inte som mitt uppdrag att värva någon på ett forum men det är så mkt galet i ditt inlägg. Jag konstaterar förvånad att det du efterlyser redan är allmän kunskap, och då tror jag inte jag är mer beläst än andra. Vad gäller Liberala Kvinnor så kan du väl själv läsa på hemsidan t.ex under "Att stå upp för svensk lag är inte rasism"; "Sluta dalta med män som hatar kvinnor"; Skolan ska inte vara ett drivhus för islamism" för att nämna några. Själv feminist och arbetat länge mot HRV så identifierar jag mig inte alls med dina feministiska etiketter.
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    poppa01 skrev 2017-06-23 03:43:26 följande:

Okej, varför skriva då i min tråd om du inte vill motbevisa mig? 

Men, det är ju sant att ni demoniserar vita män hela tiden men inte män från andra färger. Och ni VILL ha stor invandring, och ni kommer aldrig vilja ändra på det så detta leder ju tillslut till att vita män blir en liten minoritet i deras egna länder, alla vita länder som inte vill ta emot flyktingar blir kallade för rasister och nazister, men kritik mot icke-vita länder som inte vill ta emot flyktingar finns inte. 

Allmän kunskap, du menar feminist-propaganda att bara vita män kan vara rasister, bara vita män haft slavar och gjort folkmord och gjort imperalism? Snälla, såna som du borde ta och läsa på lite om någon. Öppna en historia bok och kolla runt läget världen över så ska du få se att det INTE bara är vita män som gjort o gör hemska saker.

Liberala feminister stödjer fortfarande massinvandring och även de hoppar på och demoniserar vita män. Wow så de är emot islamism, men islam är de inte emot, däremot så är de emot kristendomen. 

Allmän kunskap vilka folkslag som hållit slavar och resten du räknade upp - kan du inte läsa eller?? Du fick en hänvisning till Liberala Kvinnor då sidan svämmar över av det du påstår du eftersöker, under rubriker som "integration" och "hederskultur". Du läste inte ett skit där. Pärlor för svin.

Jag motbevisade dig just, att övertyga dig har jag inget intresse av, precis som jag skrev. Jag sysslar nämligen inte med terapi på webben.
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    Trfkjfukkhg skrev 2017-06-23 12:03:24 följande:

Feminism i Sverige verkar mest handla om att ge vita kvinnor en gräddfil in i samhället. Inga feminister bryr sig om det enorma förtryck muslimska tjejer utsätts för tvärtom uppmuntrar femikister förtryck av muslimska kvinnor genom att Normalisera slöjan (slöjupproret), normalisera könssegregerade öppettider på badhus och normalisera muslimska mäns våld och förtryck av kvinnorna genom att skylla allt på "män" rent generellt. Feminister framstår alltmer som vidriga människor.

Du talar om den världsfrånvända stockholmska innerstadsfeministen eller den gröna invandraren eller konvertiten. Inte oss lantisar eller förortsbor som jobbar och/eller engagerar oss mot kvinnofientlighet och kulturellt och religiöst förtryck ständigt. Så trött på er vars läsning om ett område sträcker sig till en hashtag.
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    poppa01 skrev 2017-06-23 18:31:04 följande:

men feminister i västvärlden är väldigt vänster! fi, vänsterpartiet, sossarna, mp etc är ju alla radikalvänster. de kontrollerar median.

religiöst förtryck från vem ?

poppa01 skrev 2017-06-23 20:51:19 följande:

den västerländska skolan, median och politiker tar endast upp all skit som kristna och vita män gjort, gör...

Vill du ha ett riktigt svar från mig får du själv utgå från innehållet i mina inlägg när du skriver. Inte sitta och bete dig som att du svarar någon 16-årig Tumblr-feminist som är lika arg och provokativ som du. Då blir det helt galet och goddag yxskaft när du skriver här, eftersom du kommenterar på något helt annat.
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    poppa01 skrev 2017-06-26 01:45:36 följande:

fast det är inte 16 åriga feminister som hävdar det jag påstår, det är HELA vänter-feminist rörelsen världen över som gör det. 

Hänvisar till mitt förra svar.
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    RMC skrev 2017-06-26 11:44:25 följande:

Är det så du ser på det finaste som finns, föräldraskap, " tvingas bära..."

Stackars dig.

Det var ingen elegant retorik från dig. Även du förstod att det gäller de som vill men förbjuds göra abort.
    Alla hästar hemma
Svar på tråden är feminismen endast mot vita män?