Bf mars 2018 följas åt?
Blodprovet visade ett värde på 6. Det är alltså helt kört. Missfall...
Japp samma här. Så tänker lite så jag med. Ju mer symptom desto bättre. Klart är inga garantier ändå men känns lite betryggande. Dock mår jag inte så dåligt än men är ju så tidigt :)
Härligt! Helt enig då kan man mår dåligt ifred hehe. Nu får vi nog säga till mer av familjen om jag mår mkt dåligt där uppe. Om jag känner jag inte orkar göra nått kanske måste vila en hel dag. Behöver nog en förklaring då vi åkt 180 mil så lär de undra om jag är mkt orkeslös.
Kraam
Nej det var oplanerat precis innan vi gjorde slut. Vi gjorde däremot slut i samförstånd och är bästa vänner. Bägge ville behålla. Jag har velat ha barn i flera år. Vem vet när min tur kommer igen. :(
Hur mår ni alla ikväll??
Har inte riktigt de illamåendet som jag hade för någon vecka sedan. Men växtvärk på kvällarna har jag å är hungrig hela tiden känns de som. Är i v8 (7+3)
Grattis till alla nya här
Sista dagarna har den enorma tröttheten slagit till. Idag skulle jag ta en tupplur... slutade med sömn i 2,5 timme hahaha.
Åh va kul med alla nya plus!!! Grattis
Idag har jag varit på en mysig roadtripp med sambon och vår hund, legat på en filt vid havet, ätit gott och sett vacker natur under bilturen. Behövs inte mer för att må bra (trots illamående och trötthet)
Ni som vill va med i fb-gruppen, skicka PM till mig så lägger jag till er. Den är hemlig så ni kan inte själva söka upp den!
Somnar.... men vaknar ofta på natten och har svårt för att somna om :-/ Nån mer som har det så?
Hur hittar man dig?
Mår som flera av er här inne illa, idag slutade det med en kräkning :-/ Hoppas verkligen det går över snart! Har ingen lust el energi att göra nåt när illamåendet ligger där och gnager...
Har iaf idag fått bokat tid för kub och glukosbelastning. Och imorgon ska jag och minsta barnet iväg och campa med en vän och hennes son, hoppas jag kan njuta!
Jag väntar mitt och sambons första barn 5/3 2018 och vi är så lyckliga och förväntansfulla! Jag mår väldigt bra än så länge :D jag är i v.8+2 nu. Jag är 21 år. Finns det någon möjlighet att få vara med i någon fb grupp?
Kram till er!