Bf mars 2018 följas åt?
Här är då mitt test som jag tog den 25 juni, INTE med morgonurin.. och som efter mitt VUL idag skulle vart i v 2+6....
Här är då mitt test som jag tog den 25 juni, INTE med morgonurin.. och som efter mitt VUL idag skulle vart i v 2+6....
Har precis plussat bim -2, får man vara med här?
BF 15mars.
Här blir man erbjuden kub om man är över 35 och det är jag och kommer tacks ja till det.
Vilken vecka görs det? Nån som vet?
Kul att vi är så många med bf i mars!!
Grattis till alla nya
Är det mån mer än jag som väntar barn nr 4?
Jag tillhör riskgrupp då jag opererat livmodern tidigare så man vill göra tidigt ul för att se att det har fäst på rätt ställe. Samt att tidsbestämma då min mens var så konstig sista gången så vet vi inte om jag blev gravid maj eller juni.
Imorgon får jag svar. Jag är antingen v 6 eller v 10 beroende på :)
Ska bli spännande!
Mest troligt v 6 så jag förväntar mig inte att se så mycket.
Hej alla!
Jag fick nyss ett starkt plus på BIM-3. Yay! Försökte räkna lite i gravidkalendern här på familjeliv och det verkar som att det blir BF någonstans 15-17 mars. Blev olika om jag valde ägglossningsdatum/senaste mensens första dag. Lite märkligt dock att det blir v3+4 redan:P Tycker att man borde minnas detta med tanke på att det är tredje barnet.
Är för övrigt 28 år gammal och hoppas vi alla kan följas åt hela vägen! Har två barn sedan innan, Emanuel som är 7 år och Isabella som är 3 år :).
Grattis till er som plussat och välkomna
Är det fler än jag som ser ut att ha svalt en boll på kvällarna? Hahaha Verkligen svullen!
Är i v 7 nu och hade ju tänkt hålla det hemligt länge till! Tur det bara är om kvällarna det syns, blir svårt o dölja i bikini om dagarna, el så får det bli en regnig sommar Hahaha
Grattis till alla plus! :)
Plussade idag efter 2a riktiga försök :) mensen har kommit lite senare i några månader än vanligt sen vi började försöka men jag tror bim var igår. Har bf omkring 13 mars :D
Har lite illamående, yrsel när jag reser mig upp och värk i livmoders trakterna.
Hua nu måste man sluta snusa också... nån annan som snusar eller håller på att sluta? Jag slutade direkt när jag var gravid med sonen.. men hua. :|
Hej! Skulle verkligen behöva er hjälp. Min mens är 2 dagar sen, tog ett test imorse som är väldigt svagt! Kan de vara positivt ändå?