Inlägg från: Johlit |Visa alla inlägg
  • Johlit

Bf mars 2018 följas åt?

Min mage i v 23+1 :)

• Johlit

Magen växer så det knakar. Den sticker ju ut en del och när jag bakade i julas så var den minst sagt i vägen. Lyckades bränna mig på en kastrull och fick ett stort fult brännsår mitt på magen :/ Som tur är så har det läkt fint. Utöver det så är jag extremt trött just nu - någon mer som är??

• Johlit

Har haft förvärkar som gör riktigt ont från v 23 ???? fick åka in då för kontroll och det var ingen påverkan på tappen. Så vi får väl se om jag är med på noterna när det verkligen gäller ????

• Johlit
    Sara2017 skrev 2018-02-19 13:43:31 följande:

180218 föddes en liten flicka :) 50 cm och 2846 gram? hon skulle egentligen kommit 5 mars :)

Stort grattis :D
  • Johlit
    KarinIngrid skrev 2018-02-23 14:15:27 följande:

Ny kontroll idag.

Äntligen redo för igångsättning !!

Öppen 3-4cm o mjuk tapp.

Men. Då har de fullt på förlossningen !!!!

så blev hemskickad iallafall. Men ska tillbaka imorgon bitti.

Hoppas det inte drar igång spontant nu i natt bara när man vet att de har fullt!!!

Åh så spännande - lycka till! :)
  • Johlit
    efterfest skrev 2018-02-26 16:19:56 följande:

Idag kom vår lille son till världen, kejsarsnitt. Allt har gått bra, och han är helt perfekt! Jag är uppe på benen och känner mig ganska bra nu efter op :)

Grattis till pojken :D
  • Johlit
    KarinIngrid skrev 2018-02-27 10:07:51 följande:

Bf 2 mars

Men blir ingen marsbebis.

Inskriven med regelbundna värkar och mjuk tapp. Öppen 3-4 Cm. Så förhoppningsvis kommer bebisen ut om inte alltför många timmar nu!!!

Det är ju så roligt att det börjar komma lite bebisar :) själv är jag bara på v 36+2 men jag längtar ihjäl mig. Lycka till nu och berätta gärna sen hur det har gått.
  • Johlit
    KarinIngrid skrev 2018-02-28 06:15:45 följande:

Välkommen Julians lillasyster Ingrid såå efterlängtad 51 Cm 3730 gram

27 feb 22:39

Stort grattis!! Så underbart :)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?