Bf mars 2018 följas åt?
Ah ok. Då har jag lärt mig något nytt.
Så himla tråkigt. Jag hoppas också verkligen att ni snart får ett syskon.
Herregud kan äggen redan ta slut nästan när man är så ung som du?
Jag blir lite orolig, är ju 33 år gammal själv och vi har jobbat på första barnet i 3 år nu. Har iofs fått ett barn för tidigt, v 21 2015. Som är vår ängla son, sen en missed abortion, dvs mf. 2016 tidigt våren i vecka 5 hade embryot dött och jag gick till vecka 10 ca och väntade innan det upptäcktes.
Nu är vi gravida igen men jag är ju lite luttrad av dåliga erfarenheter. Har pcos också dvs jag har flera ägg som mognar varje månad. Shit men tänk om mina ägg snart tar slut :O
Vi har ju väntat ett tag med att skaffa barn. Eller jag,min man är lite yngre. Men när vi bestämde vi vill bli föräldrar då jag var 30 trodde jag ju aldrig det skulle ta så många år, nu är jag livrädd att det händer nått och fortsätter ta tid. Att vi inte ens ska hinna få ett barn innan jag är för gammal. Vill ju helst ha 3 barn kanske om det går såklart . Ahh men 33 är kanske inte så gammalt, men shit att dina reserver redan tagit slut . Eller snart vid 36.Vet du om det är mkt ovanligt eller???
Men jag tror att man har lite fler ägg när man har pcos. Jag hoppas det för man har ju flera ägg som mognar varje månad annars borde de ju ta slut mkt snabbare =S
ahh jag ska inte oroa mig, har vi tur går det ju hela vägen denna gång.
Men återigen så himla tråkigt för dig! Beklagar så att det inte gick vägen denna gång för er.
kram <3
www.1177.se/Kronoberg/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Polycystiskt-ovarialsyndrom---PCOS/
Jag har fått diagnos lågt AMH dvs ett värde för hur många ägg som finns kvar. Det är inte vanligt i min ålder men det finns tyvärr de som drabbas i mycket yngre ålder. Det är ärfligt, fick jag veta, min mamma var 39 år när hon fick mig, så det har jag inte efter henne.
Håller tummarna för att det ska gå hela vägen!! Kram