Inlägg från: IamtheRose |Visa alla inlägg
  • IamtheRose

Bf mars 2018 följas åt?

Många som mår dåligt ser jag men vissa som jag som inte har några direkta symptom. Visst är jag vansinnigt trött och matt men inget illamående öht. Känner mig dock helt lugn i detta då jag inte någonsin mått illa som gravid och har 2 friska barn :).

• IamtheRose
    Moorii skrev 2017-08-08 21:06:42 följande:

Någon mer som fryser? Jag har svettats sen min förra förlossning, men nu helt plötsligt fryser jag :S borde vara i vecka åtta.

Der gjorde jag under de förra två graviditeterna, i början åtminstone. Frös ända in i märgen och kunde aldrig bli varm. Vill minnas att det gick över någon gå g efter vecka 12.

Denn gången fryser jag inte ett dugg men har lite andra symptom jag inte hade de andra 2 gångerna. Så skumt!
  • IamtheRose

Vecka 36 och gravid med tredje barnet. Har aldrig hft förvärkar innan men denna gången har jag sedan någon vecka.

Hoppas ju litegrann att det betyder något men vad jag förstår kan man gå med dessa länge och de gör varken till eller från när man föder eller hur lång tid det tar :(.

Annars är bebisen välkommen nu. Orkar inte med detta längre. Dessvärre gick jag över 13 dagar med förra och min bm menar att jag nog får vänta mig något likande denna gång. Shoot me....

• IamtheRose

Bf på torsdag med tredje barnet. Fullt rörlig på sista kollen men det var de andra 2 med hela tiden. Dock gick jag över 13 dagar med nr 2 så kännS inte troligt denna kommer innan bf. Känner mig dock mer än redo att föda, trött på detta nu!

Letar tecken hela tiden men än så länge inget :(

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?