Bf mars 2018 följas åt?
Plussade imorse! Beräknad bf 9/3 enligt NC... Gud, är så nervös...
Plussade imorse! Beräknad bf 9/3 enligt NC... Gud, är så nervös...
Mådde illa konstant i knappt 2 dagar och vilken metallsmak! Länge funderat på hur metallsmaken smakat, nu vet jag :) nu har jag inte känt något illamående på några timmar. Kanske för jag fått i rutin med kex och dricka.
Tänkte smörja min mage med bio oil, men det står att man inte ska börja förrän i andra trimestern, why?
Köpte folsyra tabletter nu i London, innehåller ingefära också! Så kanske illamåendet avtar :) om det nu kommer tillbaka. Lika rädd som jag är för framtiden, lika rädd är jag att få missfall...
Kopiera och lägg till dig :)
FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet
efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet
Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet
soffe, 30 år, BF 7/3 med första barnet
BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet
Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet
KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet
Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet
Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet
Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet
Semlan475, 27 år, BF 8/3 med första barnet
Sara2017, 27 år, BF 9/3 med första barnet
Kopiera och lägg till dig :)
FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet
efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet
Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet
soffe, 30 år, BF 7/3 med första barnet
BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet
Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet
KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet
Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet
Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet
Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet
Semlan475, 27 år, BF 8/3 med första barnet
Hur har ni det allihopa? Mår ni bra?
Är det några här som ska stanna på FL?? Jag har inte Facebook så tänkte om nån mer är kvar här.. :)
Är det fler än jag som ser ut att ha svalt en boll på kvällarna? Hahaha Verkligen svullen!
Är i v 7 nu och hade ju tänkt hålla det hemligt länge till! Tur det bara är om kvällarna det syns, blir svårt o dölja i bikini om dagarna, el så får det bli en regnig sommar Hahaha
Vi plussade i torsdags, troligtvis beräknad till 8 mars. Vårt första barn. Ska på första möte med barnmorska den 20/7.
Enligt app är jag i v 6 (5+2). Har inga känningar alls, mer än kanske lite tröttare än vanligt. Någon som känner något tydligt?
Jag har sån ångest. Min sambo tjänar runt 177 tkr/ år, jag 265tkr/år. Men jag har pluggat i 3 år, använde alla mina sparpengar och fick istället ett lån 107 tkr. Vi vill köpa hus... men hur vi har ju inga pengar och mindre när jag går på mammaledighet... Ja, min sambo söker heltidsjobb, men det är inte så lätt... Jag har inte berättat för mamma heller att vi väntar barn. Va fan har jag gjort?! Just nu ångrar jag nästan att vi väntar barn :(
Allt det där löser sig ska du se
Hus kan man köpa senare och föräldraledigheten kan ni dela upp så det inte tar så hårt på ekonomin. Det är ju många månader till bebis kommer så han kan ju ha fått ett heltidsjobb till dess.
Kram