Inlägg från: SupZan |Visa alla inlägg
  • SupZan

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!
    Jag är gärna också med då jag precis plussade med ett svagt streck. Har haft några dagar som jag haft rätt ont i höger äggstock så jag har anat att det skulle bli positivt. Glad

har en son på 2 år och då hade jag samma värk i äggstocken.
    har ju beräknad mens om en vecka så lite konstigt att det redan gav utslag??

• SupZan
    pugsnotdrugs skrev 2017-07-01 19:31:07 följande:

Jag har också pcos, ätit 3e cykeln med letrozol och blev äntligen gravid efter 3år :) jag är i v 5+2 nu så jag kommer vara i v 7+5 när jag gör mitt vul :)

Jag måste få fråga hur ni har gjort för att boka er till vul? Jag väntar andra barnet men mår väldigt dåligt då jag är orolig ifall det skulle bara tvillingar. Första grav så fick jag ljuga mig till ett VUL i v 8. Då fick jag säga att jag hade väldigt ont osv. Kände mig super dum men jag är livrädd för detta. Så undrar mer hur ni fått era tider så lätt? :)
  • SupZan
    efterfest skrev 2017-07-03 09:24:53 följande:

Jag googlade "privat ultraljud" sen staden där jag bor. Enligt hemsidan så kunde man komma från v 6. Så jag bokade en tid och ska dit idag. Går in i vecka 7 om två dagar. Vet att man knappt kan se nåt, men vill bara kolla upp så allt ser normalt ut..

Åh hoppas allt går bra för dig!! Du får gärna skriva när du vart där och berätta!! :)
  • SupZan
    efterfest skrev 2017-07-03 13:42:52 följande:

Är det några här som ska stanna på FL?? Jag har inte Facebook så tänkte om nån mer är kvar här.. :)

Jag kommer iallafall vara kvar här! :)
  • SupZan

Hur mår ni??

Jag är i V 6 (5+6) och mår väldigt illa och molvärk i magen + väldigt uppblåst och tröttare än vanligt..

Det är andra barnet som vi väntar. Är så orolig för att det skulle vara tvillingar bara. :(

• SupZan

Även om gruppen är hemlig så så synd den på flödet ändå. De kommer upp förslag på grupper som dina vänner är med i så kan man kolla å de spelar ingen roll hur hemlig den är utan det syns där, så jag vill inte gå med förens alla i min familj vet osv :)

Jag fick ju reda på min kompis graviditet på de sättet så jag vågar inte chansa på fb. :)

• SupZan

Hur mår ni alla ikväll??

Har inte riktigt de illamåendet som jag hade för någon vecka sedan. Men växtvärk på kvällarna har jag å är hungrig hela tiden känns de som. Är i v8 (7+3)

• SupZan
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-07-20 19:36:27 följande:

Lite halsbränna från o till men annars lugnt här, v.7+2.

Dock dessa tankar....är livrädd att man fått Missfall utan symptomo livrädd för vad man sen kmr upptäcka på ul.

Förstår dig precis. Jag bokade en tid i Gbg för ett tidigt ul. Jag är väldigt rädd för att de skulle vara tvillingar så jag vill ha de svart på vitt. Då får man ju se hur de ser ut också. Är så spänd.
  • SupZan

Idag har jag vart på tidigt ultraljud. Och jag som trodde jag gick in i v9 (8+0) idag. Jag blev framflyttad 6 dagar så imorgon går jag in i v 10 (9+0). Så jag är beräknad den 27 feb nu.. men jag tror att jag stannar i denna gruppen :)

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?