Inlägg från: Gluttan1981 |Visa alla inlägg
  • Gluttan1981

Bf mars 2018 följas åt?

Hej allihop! Grattis till alla plus

Plussade svagt redan i onsdagskväll men vred och vände och trodde inte på det. Igår började jag tro på det, idag var det inget snack om att vi fått ett plus.

Vi har kämpat över 1 år med ett MA i bagaget. Detta var min tredje vända med Letrozol.

Vågar inte hoppas riktigt än, första delmål blir v.8 då vi hoppas få se ett litet hjärta. Andra delmål v.12.

Enligt uträknaren är bf 4/3-18.

Haft en del molvärk, kändes ordentligt ÄL+5. Därefter har det kommit och gått. Imorse även illamående.

• Gluttan1981
    carrolinea skrev 2017-06-30 13:53:45 följande:

Jag är 35 och min son är snart 2 år med :)

Jag är 36 år och har en dotter på 4 år :)
  • Gluttan1981

Kopiera och lägg till dig :)

FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet

efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet

soffe, 30 år, BF 7/3 med första barnet

BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet

Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet

KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet

Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet

• Gluttan1981
    Lykkeliv skrev 2017-07-02 10:15:35 följande:

Hur har ni det allihopa? Mår ni bra?

Jo, tack! Mår bra. Lite molvärk, svullna bröst och humör som åker berg och dalbana

Väntar och längtar till tidiga VUL om ca 2 veckor..

Hur mår du själv?
  • Gluttan1981

Jag stannar här tills de kritiska veckorna passerat.

Igår fick jag dock en liten liten blödning vid toabesök och idag lite lite brun flytning Gör ju inte att jag känner mig lugnare i detta.. Försöker intala mig själv att det som händer händer... Bara att hoppas att det inte blir mer och allt ser bra ut på VUL om ca 1,5 vecka.

• Gluttan1981
    Skrutt 83 skrev 2017-07-07 00:47:00 följande:

Hej tjejer!

Jag plussade idag på vad jag tror är äl+9 och BIM-5. Äntligen visade testet positivt efter mf/utomkveds som vi hade i december. Om allt går vägen så kommer det en liten med BF runt 18-20 mars. Det blir då vårt tredje barn. Är väldigt orolig att det som hände sist ska hända igen, då ökade testen i stryka för att sen bli svagare och jag började blöda. Trodde först det var ett vanligt mf men sen började testen öka igen och blodprov visade att hcg steg och sjönk om vartannat.

Läkaren kunde inte lokalisera vart graviditeten satt men misstänkte därför utomkveds. Som tur var tog kroppen hand om det själv men tog ungefär en månad. Därför ska jag bokas in på tidigt vul runt v 7 för att se att det sitter där det ska. Så nervös att det inte ska gå vägen denna gång heller men hoppas av hela mitt hjärta.

Har redan börjat må lite små illa, har kommit först vecka 7-8 tidigare graviditeter men hållit i sig till över v 20, hua!

Grattis!! Har följt dig på olika sidor under resans (din och min) gång. Plussade på midsommar efter tredje dosen Letrozol, Ma i augusti och diagnos lågt AMH värde. Är också sjukt orolig. Men det måste gå den här gången!! Vul inbokat nästa fredag.
  • Gluttan1981
    Skrutt 83 skrev 2017-07-07 07:08:56 följande:

Tack snälla och stort grattis till dig också!! Ja oron är sjukt svår att försöka slå sig ifrån men vi får försöka slappna av och njuta så gott det går. Har så svårt att låta bli att testa för att se om det blir starkare i den takt jag förväntar mig men jag önskar jag bara kunde släppa det och tänka att jag inte kan påverka det. Men tycker på något sätt att det är skönt att vara mentalt förberedd om det går fel.

Skönt med vul nästa fredag, håller tummarna att allt ser fint ut! Ska också ringa och boka in men gissar dem vill att man iallafall ska gå över bim innan man ringer, haha!

Haha, ja det kanske är bäst att vänta till BIM iallafall

Har haft den här tiden bokad sen BIM Plussade BIM -3. Hon som tog emot mitt samtal lät högst snarstucken när jag ville boka en tid men bokade snällt in mig efter återberättande av min problematik

Vet hur det är med testandet, likadan, testtokig! Tog ett senast i förrgår och jo, fortfarande GRAVID
  • Gluttan1981

FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet

efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet

Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet

Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet

Lykkeliv, 38 år, BF 1/3 med fjärde barnet

Alexy, 29 år, BF 2/3 med tredje barnet

BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet

KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet

Sivans, 30 år, BF 3/3 med tredje barnet

Jamka, 40 år, BF 5/3 med andra barnet

Baraemma, 33 år, BF 6/3 med första barnet

Svartafåret, 32 år, BF 7/3 med tredje barnet

Semlan475, 27 år, BF 8/3 med första barnet

Linkaa, 25 år, BF 8/3 med första barnet

Kapten Bombus, 28 år, BF 8/3 med tredje barnet

Sara2017, 27 år, BF 9/3 med första barnet

Isvattenis , 27 år BF 9-12/3 andra barnet

Millagrstrom , 29 år ,BF 12/3 med andra barnet

Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet

Gbs, 34år, BF 13/3 med andra barnet

Jess06, 25 år, BF 14/3 med nr 2

Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet

Evhb17, 32 år, BF 15/3 Med nr 3

Skrutt 83, 34 år, BF 18/3 med tredje barnet

Granskog, 25 år, bf 18/3 med andra barnet

Trollbecca 34 år, bf 18/3 med fjärde barnet

Cocosboll, 28 år, bf 19/3 första barnet

Starlights, 27 år, bf 19/3 första barnet

Idisslaren, 31 år, vd 20/3, andra barnet

Jessicast, 29 år, bf 20/3, andra barnet

hggeli, 33 år, bf 21/3 andra barnet (första änglabarn)

Bell 13, 43 år, bf 21/3 fjärde barnet

LP0, 27 år, bf 23/3 första barnet

Larssonc, 27 år, bf 24/3 med första barnet

• Gluttan1981

Hej, tog bort mig i den lista som senast var korrekt.

Gick inge vidare på mitt VUL idag

Ser ut som att det lutar mot ytterligare en ofostrig graviditet. Ska tillbaka om 10 dagar men min känsla är inte positiv.

Önskar er alla stort lycka till! Kram på er!

• Gluttan1981
    hggeli skrev 2017-07-14 18:01:48 följande:

Beklagar så hemskt. Vet hur väntan längtan och sen smärtan känns då det inte går vägen :(

Styrkekramar

<3
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-07-14 19:50:20 följande:

väntar min första och blir nu nyfiken, vad menas med en ofostrig graviditet? :/ och vad får dig att tro det?

Kram!

Vid dagens Ultraljud, är i v7 (6+4) syntes endast en hinnsäck och man kunde inte avgöra om det finns något i den. Har gått igenom detta i augusti så min känsla är att de inte kommer se något i hinnsäcken om 10 dagar heller.

En ofostrig graviditet är när ett befruktat ägg fäster i slemhinnan, men utvecklas aldrig till ett foster.

Jag är 36 år och har dålig äggreserv, mina ägg håller på att ta slut. De ägg som finns kvar kan ha sämre kvalitet och jag tror att det är därför detta händer oss..

Får hoppas på att guldägget snart vill lossa och ge oss ett syskon <3
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?