Inlägg från: FrökenNypon |Visa alla inlägg
  • FrökenNypon

Bf mars 2018 följas åt?

Plussade idag! Äntligen efter 1 1/2 års försök! Vi är såå glada! Har två barn på 6 och 8 år. Så det ska bli så mysigt med en sladdis!

På midsommar kommer vi skylla på att barnen är lite förkylda så jag måste köra bilen om de blir sjuka! ;)

Kul att följas åt.

Vi kan starta en fb grupp sen kanske när fler får bf i mars. Vi är ju precis i början av mars ännu! :)

• FrökenNypon
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-24 17:02:21 följande:

Hej!

Jag plussade i tordags, efter 3e kuren letrozol, har försökt i snart 3 år och fått 1 missfall 2015, så vågade inte riktigt tro det var sant. Gjorde ett nytt test idag som mätte från 100mlu och det blev starkare än kontrollstrecket så nu tror jag och sambon på det :P Har alla gått med i fbgruppen eller är det några som stannar här också?

Grattis till ert efterlängtade pluss!

Vi kämpade i 1 1/2 år.

Jag kommer nog stanna på FL ett tag till.

Mina bröst ömmar och känner redan att bh blivit för liten!!

Och växtvärk i magen.

Så underbrt! Jag ska njuta av alla känningar o symptom :)
  • FrökenNypon

Har haft lite humörsvägningar idag! Maken håller sig undan. Men Barnen på 6 och 8 år vet ju inte varför mamma blivit ett monster. :)

Men tydligen är jag redan svullen för sonfn frågade om hag hade en bebis i magen idag! ;)

Men vi ska inte berätta nått för dom förens efter NIPT och KUB svaren i v 12-13.

Hur gamla än ni och era ev barn?

Jag är snart 33 åt ung ;)

• FrökenNypon

Nu är vi ganska många här!

Ska vi göra en Bf lista?

Är många av er mest på facebook eller här?

Jag kanske går med i fb gruppen efter dom här oroliga 12 v :)

• FrökenNypon

Jag har oxå bf 1/3 enligt appen men är bara i v 5+ 2. Appen preglife. Hur kan det skilja så mkt på dagarna för oss när vi har samma Bf datum?!?

• FrökenNypon

Jag har alltid låg blodtryck och under förra grav har det legat på ca 110 eller 100/50. Så jag är van. :)

Barnmorskorna undrade alltid hur jag mådde igentligen. :)

inte ofta yr men får lätt blodsockerfall och att det svartnar för ögonen när man reser sig hastigt.

Känner av när blodtrycket höjs däremot , när jag har haft pms besvär, det är värre!

• FrökenNypon

Jag fick tid för hälsosamtal på fredag.

Tredje barnet och magen känns mkt svullen. Kommer gå fort tror jag o bli tjock med tanke på att det redan finns lite gammal babyhull där ;)

Skönt med semester snart så jag slipper tänka på den. Blir dock väldigt svårt veckorna efter semester att hålla det hemligt till efter vi gjort kub och nipt.

Sytokig , så jag tänkte så lite klänningar som går rak ner från typ brösten och döljer magen :)

I augusti ska jag jobba med 1-2 åringar så jag kommer få ännu mer bebislängtan av det ;)

• FrökenNypon

Hej alla och oj vad många vi blivit! :)

Jag har mått rätt risigt senaste tiden. Mår illa. Kräks inte men jobbigt ändå. Trött och deppig. Vill ju ha barn men just nu säger hormonerna bara bläää. Känns som värsta arg/ledsen-pms besvären plus illamående...

försöker o inte gräva ner mig. Det kommer ju gå över det vet jag!

Nån mer som har "negativa" känslor och symptom??

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?