Bf mars 2018 följas åt?
Grattis till plusset alla!! Jag plussade också idag på BIM. Bf 1/3 enligt appen!! Är min och sambons första barn. Vi är såååå glada, kan knappt tro det! Har inte Facebook men hänger på här :)
Grattis till plusset alla!! Jag plussade också idag på BIM. Bf 1/3 enligt appen!! Är min och sambons första barn. Vi är såååå glada, kan knappt tro det! Har inte Facebook men hänger på här :)
Känns som flera runt mig får missfall och jag läser bara negativt (det är det som fastnar..) Är så rädd själv men det är väl normalt att känna oro. Imorgon går jag in i vecka 6. Jag har bokat ultraljud 2/8 och går då in i vecka 11 (10+0) Hoppas den lilla vill stanna tills dess!
Hejsan! Vi är då precis i samma fas :) går in i vecka 6 jag med imorgon. Jag va hos min barnmorska idag och jag berättade min oro för missfall (jag har inte fått det men är orolig ändå) och hon sa att det finns inget man kan göra åt det. Hon sa även att om man får missfall så är det oftast så att kroppen gör sig av med lillen pågrund av någon anledning. Så jag försöker tänka att om han trillar ut så är det av en anledning. Jag vill också göra ett ultraljud, vi får se våran första gången i vecka 12-13 om vi vill göra kubtest.
Grattis till er nykomlingar i gruppen :)
Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.
Kopiera och lägg till dig :)
FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet
efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet
Bokat en tid för tidigt ultraljud, ringde ett ställe först och fick tid om en månad, första lediga tiden. Så nu ringde jag ett annat ställe och fick tid på måndag, så spänd å se om vi ser ett litet hjärta!! :)
Åh vilken lycka! Jag har inte tid förrän den 18e, känns som en evighet! Vilken vecka är du i på måndag?
Jag har också pcos, ätit 3e cykeln med letrozol och blev äntligen gravid efter 3år :) jag är i v 5+2 nu så jag kommer vara i v 7+5 när jag gör mitt vul :)
Jag har oxå bf 1/3 enligt appen men är bara i v 5+ 2. Appen preglife. Hur kan det skilja så mkt på dagarna för oss när vi har samma Bf datum?!?
Hur har ni det allihopa? Mår ni bra?