Inlägg från: goaround |Visa alla inlägg
  • goaround

Bf mars 2018 följas åt?

Jag kan göra en hemlig grupp på facebook, men då behöver jag ha en vän som medlem för att kunna skapa, någon som jag kan adda på facebook här för att skapa den?

Skicka PM med ditt facebook namn så fixar jag gruppen :) 

• goaround

Nu finns en HEMLIG Facebook grupp för er som vill bli medlem skicka PM till mig med ditt namn så lägger jag till er!

• goaround
    rumpeflin skrev 2017-06-30 21:11:10 följande:

Någon som är med i facebookgruppen som kan lägga till mig? :)

Skicka ett PM till mig med ditt Facebook namn och hur din profilbild ser ut så hjälper jag dig
  • goaround

Tänkte bara påminna er som är intresserade att bli medlem i våran finfina hemliga facebookgrupp!!!

Vi har ett maxantal platser, på 100 medlemmar för att gruppen ska kännas trygg och inte bli för stor, det är 20 platser kvar just nu för er som inte är medlemmar ännu men vill bli det senare, påminner bara, bättre att bli medlem nu för platserna går  fort åt 

Puss på er !

• goaround
    Starlights skrev 2017-07-14 00:01:14 följande:

Alltså nu kanske jag lät lite bitter, ser jag nu när jag läser det jag skrev ovanför. Det var faktiskt inte mening hehe.. :)

Jag har bara så svårt att redan nu börja tro på att det här verkligen är en graviditet som ska gå ända till mars. Har blivit besviken tidigare, och då känns det bara så tidigt att redan nu börja gå med i grupper och planera för framtiden.. Men jag hoppas och önskar så innerligt att det är nu det händer!! BF mars here we come!!! :) <3

Min tanke var att starta en ny grupp om denna blir full. :)
  • goaround

Nu finns en NY hemlig facebook grupp som heter Marsbebisar2018 för er som vill bli medlemmar , så behöver ni inte känna någon stress.

Ni som redan är medlem i Marsmammor2018 kan bli medlem i Marsbebisar2018 också om ni vill

Ps det finns plats i båda grupperna än så länge !bara skriva PM till mig om vilka grupper ni vill läggas till i.

Ha en trevlig helg alla blivande Marsmammor!!!

• goaround

Om ni vill bli medlem i hemlig facebook grupp behöver ni skicka ett meddelande till mig eller Lykkeliv här på familjeliv, vilket ni gör genom att trycka på vårt namn och sen trycker ni på "nytt meddelande"

Skriv vad ni heter på Facebook och hur er profilbild ser ut så lägger vi till er

• goaround
    Juliaj skrev 2017-07-16 20:41:27 följande:

Hej! Jag vill gärna vara med i någon av fb-grupperna :) / Julia Johansson

Hur ser din profilbild på Facebook ut?
  • goaround
    Madieee skrev 2017-07-18 16:43:02 följande:

Madelene Carlsson

78Suss skrev 2017-07-18 21:01:42 följande:

Lägg gärna till mig i grupperna på FB: Susanne Gustafsson

Skriv ur er profil bild ser ut, finns många med era namn på Facebook
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?