poppa01 skrev 2017-06-20 15:44:07 följande:
Alltså, va? Det finns hur många pinsamma uttlande som helst från FI, gudrun, Mona sahlin, Rosanna dinimarca, komiskt hur du och andra igonerar detta. och jag har redan länkat, kolla sida 2.
och nä det är ingen enskild individ, feminister och vänstern påstår det överallt över hela internet hela tiden och irl också, sure jag kan screenshota litegrann nångång när random femnister sitter och hetsar på internet och posta här för att visa dig hur feminister beeter sig generellt sett. att du "sett" hur sdare håller på men inte feminister är ju märkligt , känns som att du ljuger nu. för ni feminiser motargumenterar ju alltid sdare med att säga saker som "nä det är vita som är rasister och är våldsamma inte icke-vita och kristna är dåliga onda människor medans muslimer är jättesnälla och toleranta"...
men iaf så ogillar jag sd och rasister mycket starkt, men jag ogillar vänstern också . vänstern får för lite krititk, därför så siktar jag in mig på dom mest ,,,sd och andra rasister får redan mycket skit och kritik.
Har nu läst länkarna. I den första står det inget om att bara vita kan vara rasister. Det står att strukturell rasism mot vita inte förekommer. Det framgår heller inte i artikeln om skribenten är feminist eller ej, han uttrycker inte detta i feminismens namn.
Inte heller i den andra texten (från nån blogg?) står något om att bara vita kan vara rasister. (En extremt arg, våldsam och knäpp text kan tyckas men det du påstår står ej där)
Inte heller i den tredje texten står det något om att bara vita kan vara rasister.
I den fjärde texten påstås inte heller detta
Den sista facebooksidan är det väl inga feminsiter som har, eller ? Förstod inte riktigt kopplingen där verkade snarare vara några som var kritiska mot F!, om dessa kritiker var feminister eller ej framgår ej men de påstår inte heller att bara vita kan vara rasister.
Så jag hittar inte det du påstår i dina länkar - eller missuppfattar jag vilka länkar du menar?