• Elisabetmaria

Clearblues digitala ägglosningstest

Fick negativ idag igen på ägglosningtestet från clearblue MEN kontroll sträcken inuti var mycket starkare nu en vad jag fått förut , hade även starkare på en såntdär billigt ägglossningtest ( sticka ) betyder sträcken inuti nånting eller spelar de ingen roll att de var starkare idag en igår ? Eller kan de betyda att ägglosningen är på g ? :D

• Svar på tråden Clearblues digitala ägglosningstest
  • Elisabetmaria

Värkar va många som inte är nöjda med de nu när jag läst lite här på familjeliv :o körde med den med dubbel hormoninidikator först o fick då blinkade gubbar från dag 9 till 14 , testade en gång till idag med de vanliga digitala ägglosningtesterna o fick en cirkel alltså negativt . Antingen har jag sen ägglosning eller ingen alls :/ eller så funkar inte testerna på mig :/

Men har haft regelbunden mens sen jag slutade med p piller så tycker ju att jag borde ha ägglosning :/

• Elisabetmaria

Nej dag 14 idag , testat med både cb och billiga stickor och inte fått fullt utslag på nån men var lite starkare idag somsagt så hoppas jag får utslag imorgon . Är de inte ganska sent dock om jag har ägglosning dag 15-16 när jag har en 28 dagars cykel ? :)

• Elisabetmaria

Fick positivt ägglosningstest idag , både på clear blue och på en billig sticka :D så värkar som jag har ganska sen ägglosning då :)

• Elisabetmaria

Visst gör man , har inte orkat testat med äl stickor förnst nu i var väl tur de så nu vet man att den kommer senare en vad jag trodde :) brukar ni ha äl ungefär samma tid varje månad ? :)

• Elisabetmaria

Föresten jag o sambon myste några dagar innan positivt äl test dagen innan och samma dag , vi fick tyvär inte till de mer pga av jobb . Tror ni de kan räcka ?

Svar på tråden Clearblues digitala ägglosningstest