Lillan090815 skrev 2017-06-17 04:37:42 följande:
Hej. Vi har samma bfdatum du och jag. Är fri från jobbet med sjukskrivning och föräldrapenning sen en vecka tillbaka.
Ingen molvärk här...bara sammandragningar titt som tätt.
Detta är mitt tredje barn men vet ändå inte vad jag ska förvänta mig och känna denna gång???? .
Mitt senaste barn föddes för sex år sen, exakt på bfdagen och jag fattade inte att det var dags förrän jag kände krystvärkar och han föddes på vardagsrumsgolvet....
Så denna gång hoppas jag att jag hinner in till BB. Jag känner även att hon ( vi vet att vi väntar en dotter) är välkommen att titta ut när som helst nu. Jag är redo.
Åh vad kul! :) blir nog ett bra datum, även om jag lite går och tycker att bebisen kan få komma tidigare. Första bf sa 28 juni, men blev flyttad en hel vecka vid rul, har fortfarande inte riktigt accepterat juli än, haha ;)
Oj vad dramatiskt! Förstår om du är lite nervös då! Gick det så fort eller kände du inte av värkarna? Det här är mitt första och har verkligen ingen aning vad jag ska förvänta mig! Men är rätt lugn och litar på personalen.
Vad kul med en dotter! Vi vet inte, kommer bli en överraskning. Men vi säger "han" om bebisen, så vi får väl se om magkänslan stämmer ;)