Inlägg från: Anonym (Nej tror inte det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej tror inte det)

Hur lång 'ska' en tjej va?

Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-14 10:19:29 följande:

Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?

Nej tror inte det skulle vara  i så fall. om hon var väldigt kort
    1,80 är ju en bra längd då går det kyssas utan att böja sig om nu inte killen skulle var väldigt lång eller kort 
    Anonym (Tallwoman) skrev 2017-06-20 20:40:40 följande:

Jag är 1,82 cm lång och stolt :D

Det är bra att du är stolt GladNordiska kvinnor är väl ändå långa? eller är 1.82 ovanligt?  Förresten har du spelat basketCool

Är det många tjejer som har den uppfattningen att killarna helst vill ha långa tjejer

Anonym (1.80) skrev 2018-04-27 21:39:31 följande:

Jag är tjej, 1.80 cm och jag känner mig fantastiskt oattraktiv! Jag har aldrig fått känslan av att män tycker att det är snyggt. Jag är en tjej som annars får en del komplimanger för mitt utseende, men när det kommer till längden så känns det som att många backar. Försöker bära upp min längd och vara stolt, men majoriteten av mina vänner är ca 10 cm kortare än mig. Känns som jag har dvärgar brevid mig och då känner jag mig sjukt obekväm haha.

1.80 är väl en bra längd så känner du att män inte är intresserade av dig och att det oftast har med din längd att göra?
    Anonym (Tallwoman) skrev 2018-04-27 22:07:20 följande:
    Jag har bara fått positiva kommentarer och beundrare pga min längd :D Sträck på dig och visa att du äger din längd, DET gör dig mer attraktiv än att du försöker krympa ihop för att passa in mer med dina polare!
    Hur lång är du själv 
    Anonym (Tallwoman) skrev 2018-05-01 10:23:44 följande:
    181 cm
    kul att du trivs med din längd fortsätt så
Svar på tråden Hur lång 'ska' en tjej va?