Hur lång 'ska' en tjej va?
Jag är 1,82 cm lång och stolt :D
Jag är 1,82 cm lång och stolt :D
Haha ja jag är gift med en man som är 1,55 ;)
Det är bra att du är stolt Nordiska kvinnor är väl ändå långa? eller är 1.82 ovanligt? Förresten har du spelat basket
Jag är tjej, 1.80 cm och jag känner mig fantastiskt oattraktiv! Jag har aldrig fått känslan av att män tycker att det är snyggt. Jag är en tjej som annars får en del komplimanger för mitt utseende, men när det kommer till längden så känns det som att många backar. Försöker bära upp min längd och vara stolt, men majoriteten av mina vänner är ca 10 cm kortare än mig. Känns som jag har dvärgar brevid mig och då känner jag mig sjukt obekväm haha.
Hur lång är du själv
kul att du trivs med din längd fortsätt så
För att inte tala om långärmade tröjor.. Fattas alltid 5 cm vid handlederna och tar man en storlek större är ärmarna någorlunda bra, men för stor i midjan, haha.. Långkjol kan man ju glömma då den svävar ovanför fotknölarna vilket ser förjävligt ut! Och råkar man ha bröst så blir alla tröjor för korta haha! Men jag älskar min längd ändå!
Jag förstår inte varför ni killar älskar långa tjejer så mycket. Jag tycker det är mer feminint med kort-medellång tjejer (runt 160-170). Men jag är en tjej.
Jag har alltid tyckt att långa människor är oftast män och därför känner jag mig kvinnlig och feminin när jag inte är lång kvinna.Och så kan jag välja högklackat ochså och bli längre om jag vill.Jag har små fötter ochså ,som många långa kvinnor önskar sig ha.