• Anonym (Bullfitta 4-ever!)

MÅSTE träffa kvinna med BULLFITTA!

Hejsan!

Blir så vanmäktigt kåt av bullfittor och har bestämt att min nästa måste ha en stor och fin bulle mellan benen.

Hur ska jag göra, spana på stranden i sommar och försöka närma mig kvinnor med bullfittor?

Är ju bara där de är synliga.

Någon mer här som dyrkar bullfittor och som kanske kan ge mig tips?

Tack på förhand!

• Svar på tråden MÅSTE träffa kvinna med BULLFITTA!
  • Praktisk59

Vad har du själv att erbjuda ?

• Anonym (Bullfitta 4 me!)

Har samma tanke. Bullfitta är det finaste som finns, men hur kommer man enklast i kontakt med de kvinnor som äger bullfittor?

Hjälp mig.

• Anonym (Var glad åt vagina öht)

Jag tycker man skall vara glad för tillgång till vagina öht, även om den luktar riktigt illa, är jättehårig eller sitter på tvären. Det du beskriver att du söker är ett i-landsproblem.

• Anonym (Kurvan)

Ts, kul att du gillar bullfittor. 🤗
    Jag förstår att du tycker om sådana, jag är själv en stolt ägare av en fin bullfitta och min man är helt galen både i den och resten av mig. 😉
    Han säger att det är mycket skönare och mysigare att ligga med en kvinna med en sådan, än en med platt (eller, enligt honom ännu värre, benig). 
    Precis som sagts tidigare i tråden tror jag att det är vanligare att tjejer och kvinnor med lite mer hull oftare än magra dito, har bullfittor. Det är i alla fall min mans iakttagelse och upplevelse. 😀
    Som mitt nick avslöjar är jag en av dessa kvinnor med ordentliga former både fram och bak, så att säga, har både stor rumpa, stora bröst och fylliga lår och smal midja - och bullfitta. 😉
    Så fortsätt leta bland kurviga, så lär du finna det du söker.
    Lycka till! 😎

• Anonym (M)

Ja det är härligt med bullfitta. Jag la sambon på magen häromdagen så att man verkligen kunde se den ordentligt. Otroligt inbjudande och skön :)

Anonym (M) skrev 2024-07-10 15:21:31 följande:

Ja det är härligt med bullfitta. Jag la sambon på magen häromdagen så att man verkligen kunde se den ordentligt. Otroligt inbjudande och skön :)

Jo, förstår att du är lycklig som har tillgång till bullfitta.

Såg en riktigt fin BF (=bullfitta) på nudistbadet idag och funderade på att gå fram till kvinnan för att ge henne en komplimgang, men jag vågade inte.

• Anonym (Elin)

Själv har man komplex för sin bullfitta.. 

• Sharpshooter
    Anonym (Elin) skrev 2024-07-12 21:12:36 följande:

Själv har man komplex för sin bullfitta.. 

Det tycker jag absolut inte att du ska ha....;)
  • Anonym (Försvinner)

Men bullfittan försvinner ju när man blir gammal kärring 😡

Svar på tråden MÅSTE träffa kvinna med BULLFITTA!